دوشنبه 11 تیر 1403

ابهام بزرگ در نقل و انتقالات پرسپولیس / بازیکنان کلیدی پریدند

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
ابهام بزرگ در نقل و انتقالات پرسپولیس / بازیکنان کلیدی پریدند

به نظر می رسد وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس مبهم‌تر از همیشه است. به نظر می رسد وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس مبهم‌تر از همیشه است. به گزارش عرشه آنلاین؛ باشگاه پرسپولیس اگرچه با سه بازیکن برای همکاری مجدد به توافق رسیده و با آن ها تمدید قرارداد کرده اما هنوز هیچ بازیکن تازه ای را به لیست خود اضافه نکرده است. موضوعی که موجی از نگرانی را در بین هواداران میلیونی این تیم...

به نظر می رسد وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس مبهم‌تر از همیشه است.

به گزارش عرشه آنلاین؛ باشگاه پرسپولیس اگرچه با سه بازیکن برای همکاری مجدد به توافق رسیده و با آن ها تمدید قرارداد کرده اما هنوز هیچ بازیکن تازه ای را به لیست خود اضافه نکرده است. موضوعی که موجی از نگرانی را در بین هواداران میلیونی این تیم ایجاد کرده است.

ابهامات زیادی در مورد وضعیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس وجود دارد. از وضعیت علیرضا بیرانوند و جذب بازیکن جانشین به جای او تا دفاع راست و خط حمله. تنها هدف نقل و انتقالاتی که طی روزهای اخیر رسانه ها از آن خبر دارند، مهدی لیموچی است و هیچ بازیکن دیگری از سوی باشگاه پرسپولیس تایید یا تکذیب نشده است.

در این بین بازیکنانی چون مهدی عبدی، احمد گوهری، محمد عمری و میلاد سرلک نیز که بازیکن پرسپولیس محسوب می شوند بلاتکلیف بوده و باشگاه هنوز وضعیت آن ها را مشخص نکرده است. به این نام ها بازیکنانی چون فرشاد فرجی و سعید صادقی را هم اضافه کنید که اصلا مشخص نیست چه سرنوشتی خواهند داشت.

از سوی دیگر مشخص نیست وضعیت نقدینگی باشگاه پرسپولیس چگونه است و آیا کنسرسیوم بانک ها و در راس آن ها بانک شهر مدیرعامل پرسپولیس را در جذب بازیکنان جدید و تمدید بازیکنان قدیمی همراهی می کنند یا نه. در تکمیل این ادعا همین قدر بدانید که بدهی مرتضی پورعلی گنجی برای تمدید قرارداد از سوی شرکت طبیعت پرداخت شد نه بانک شهر و هنوز هم مطالبات بازیکنانی چون علی نعمتی و... پرداخت نشده تا آن ها برای تمدید قرارداد راهی باشگاه شوند.

در این راستا از مدتی قبل شایعه ای در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر این که بانک شهر تا زمان مشخص شدن رئیس جمهور کمک های نقدی خود را به باشگاه قطع کرده و در انتظار انتخاب رییس جهور است. این هم یکی از مواردی است که باشگاه پرسپولیس هرگز در مورد آن روشنگری نکرده است. به هر روی این طور که از ظواهر و شواهد پیداست با باشگاه پرسپولیس با نقدینگی مالی مواجه است و یا تیم تصمیم گیرنده در نقل و انتقالات هیچ برنامه مدون و از پیش تعیین شده ای در این مقطع ندارد و همین موضوع اسباب نگرانی شدید هواداران میلیونی پرسپولیس را فراهم آورده است.

به هر روی باید چند روز دیگر صبر کرد و دید رضا درویش که به واسطه عملکرد خوبش در نقل و انتقالات چند فصل اخیر از سوی پرسپولیسی ها لقب «پرز» را دریافت کرده بو د می تواند همچنان موفق ظاهر شود یا تنها هنر امیدوارکننده او در بین اهالی فوتبال و پرسپولیسی ها که تبحرش در نقل و انتقالات بود هم دیگر چنگی به دل نخواهد زد

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

ابهام بزرگ در نقل و انتقالات پرسپولیس / بازیکنان کلیدی پریدند 2