دوشنبه 16 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اتاق اصناف ایران شرایط و وثایق تعیین شده برای تسهیلات 150 تا 450 میلیون تومانی تالارداران آسیب دیده از کرونا و نحوه ثبت نام آن را اعلام کرد.

خبرگزاری میزان

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه ای، شرایط و وثایق تعیین شده برای تسهیلات 150 تا 450 میلیون تومانی تالارداران آسیب دیده از کرونا و نحوه ثبت نام آن را از اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای، شرایط و وثایق تعیین شده برای تسهیلات 150 تا 450 میلیون تومانی تالارداران آسیب دیده از کرونا و نحوه ثبت نام آن را اعلام کرد.

خبرگزاری میزان

سخنگو و نائب رئیس اتاق اصناف ایران گفت: دولت قبل پشت درهای بسته تصمیماتی گرفت و در نهایت وضعیت تورم و نارسایی کالایی کشور به جایی رسید که هر هفته یک بحران و چالش درباره گوشت، مرغ، پوشک، لبنیات و... روبرو بودیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

صفایی گفت: مهلت ثبت نام تسهیلات کرونایی برای اصناف آسیب پذیر تا پایان آذر تمدید شد.

خبرگزاری ایسنا

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت ثبت نام تسهیلات 12 درصد برای 14گروه شغلی و نیز تالارداران تا پایان آذر خبر داد و جزئیات روش ثبت‌نام تسهیلات کرونایی برای 14 گروه شغلی به انضمام تالارداران را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه ای مهلت ثبت نام تسهیلات 12 درصدی برای 14 گروه شغلی و تالارداران را تا پایان آذرماه سال جاری تمدید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای روش ثبت نام تسهیلات کرونایی برای 14 گروه شغلی به انضمام تالارداران را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت ثبت نامه تسهیلات 12 درصدی برای 14 گروه شغلی و نیز تالارداران خبرداد.

خبرگزاری مهر

اتاق اصناف ایران اعلام کرد: مهلت ثبت نام تسهیلات 12 درصدی برای 14 گروه شغلی و نیز تالارداران تا پایان آذر 1400 تمدید شد.

وب‌گاه عصر ایران

تسهیلات این دستورالعمل طی عقد مرابحه عام به صورت یک مرحله‌ای با نرخ 12 درصد و اقساط 22 ماهه پرداخت می‌شود. مدت دو ماه نیز برای بازپرداخت قسط اول این تسهیلات پس از اخذ آن، تنفس محاسبه و اعمال خواهد شد که مجموعا دوره اقساط و تنفس 24 ماه خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با وجود گذشت 20 روز از ابلاغیه اتاق اصناف ایران در خصوص واکسیناسیون اصناف، اما هنوز هیچ صنفی واکسن نزده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

از نظر دستیابی به کالا و خدمات برای تولید انبوه مسکن مشکلی نداریم و در صورت تأمین اعتبار اصناف می‌توانند به اجرای این پروژه کمک کنند و با تولید انبوه یقینا قیمت مسکن کاهش پیدا خواهد کرد.

خبرگزاری میزان

نائب رئیس اول اتاق اصناف ایران گفت: از نظر دستیابی به کالا و خدمات برای تولید انبوه مسکن مشکلی نداریم و در صورت تأمین اعتبار اصناف می‌توانند به اجرای این پروژه کمک کنند و با تولید انبوه یقینا قیمت مسکن کاهش پیدا خواهد کرد.