دوشنبه 16 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری میزان

سیریک مدیربنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: عملیات احداث اسکله‌های بندر سیریک با پیشرفت 90 درصدی مطابق با برنامه‌ریزی درحال اجرا است.

خبرگزاری ایسنا

در نشست مشترک با معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک های صنعتی از ایجاد شهرک‌های صنفی خبر داده شد و در این رابطه از رئیس اتاق اصناف ایران گفت: اصناف به شکل ناحیه صنفی در شهرک های صنعتی اصناف مستقر می شوند که این موضوع باعث ساماندهی اصناف با هزینه و شرایط مناسب تری نسبت به ایجاد شهرک های صنفی مستقل می شود.

خبرگزاری میزان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و صنفی گفت: شهرک‌های صنعتی با محوریت اصناف ایجاد خواهد شد و با همکاری خوبی که بین شرکت شهرک‌های صنعتی و اتاق اصناف ایران وجود دارد تصمیات و اقدامات موثری در این حوزه گرفته خواهد شد.

خبرگزاری میزان

رئیس اتاق اصناف ایران در پیامی کسب رای اعتماد احسان خاندوزی را برای وزارت امور اقتصاد و دارایی تبریک گفت.

خبرگزاری میزان

رئیس اتاق اصناف ایران در پیامی کسب رای اعتماد را به وزارت صنعت، معدن و تجارت تبریک گفت.

وب‌گاه عصر ایران

«با توجه به بازگشایی پاساژهای تخصصی، خواهشمند است دستور فرمایید جهت جلوگیری از ورشکستگی این صنعت، نسبت به صدور مجوز برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در کشور، اقدامات لازم مبذول گردد.»

وب‌گاه مشرق نیوز

علی سرتیپی گفت: در حال حاضر مشغول آماده سازی شرایط برای اکران «درخت گردو» هستیم اما قرار نیست از امروز اکران این فیلم آغاز شود و گمان می‌کنم با انجام مراحل هفته آینده بتوانیم این فیلم را اکران کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اتاق اصناف مشهد جزئیات واکسیناسیون فعالان صنفی این شهر در مقابل کرونا را اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

در حال حاضر فیلم‌های «دینامیت»، «مدیترانه»، «سیاه باز» و «قصه عشق پدرم» به عنوان فیلم‌هایی که در یک ماه گذشته اکران خود را شروع کرده‌اند روی پرده هستند.

خبرگزاری ایسنا

با وجود این که سینماها به عنوان یکی از هفت شغلی اعلام شده اند که در این روزها مجاز به فعالیت نیستند، اما برخی سینماها فعلا دایر هستند چرا که تصمیم‌گیری در این باره را وقتی مخاطب زیای به سینما نمی‌رود، کارشناسی و اصولی نمی‌دانند.

وب‌گاه فرارو

مصوبه محدودیت هفت شغل در شهر‌های زرد، نارنجی و قرمز از 28 تیر اجرایی شد و پیش از آن در شهر‌های قرمز فقط گروه 1، درشهر‌های نارنجی گروه 1 و 2 و در شهر‌های زرد گروه 1 و 2 و 3 مجاز به فعالیت بودند و فعالیت گروه چهار شغلی در هر سه حالت ممنوع بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق اعلام دبیر اتاق اصناف ایران، در هر سه شرایط زرد، نارنجی و قرمز کرونایی همه مشاغل به جز 7 گروه مجاز به فعالیت هستند.

وب‌گاه عصر ایران

از دوشنبه تاریخ 25 مرداد 1400 تا پایان روز شنبه 30 مرداد 1400 تنها 21 رسته گروه شغلی یک در محدودیت جدید امکان فعالیت داشتند و حالا از دیروز (یکشنبه 31 مرداد) شیوه جدید فعالیت مشاغل در استان‌های مختلف اعلام شد.

خبرگزاری ایسنا

طبق اعلام دبیر اتاق اصناف ایران، در هر سه شرایط زرد، نارنجی و قرمز کرونایی همه مشاغل به جز 7 گروه مجاز به فعالیت هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سالن‌های سینمای سراسر کشور که روز 22 مردادماه با اطلاعیه انجمن سینماداران تعطیل شده بود، از 31 مردادماه قرار بود بازگشایی شوند که با ابلاغیه جدید اتاق اصناف خبرها حکایت از تعطیلی دوباره سینماها دارد.

وب‌گاه عصر ایران

فعلا (امروز) سینماها باز هستند ولی این مسئله را در جلسه امروز شورای صنفی نمایش بررسی و تصمیم‌گیری خواهیم کرد.