دوشنبه 16 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اتاق اصناف ایران اعلام کرد با توجه به موج پنجم شیوع کرونا، در شهرهای قرمر تنها گروه شغلی یک امکان فعالیت دارند و فعالیت گروه‌های شغلی 2، 3و 4 ممنوع است.

وب‌گاه فرارو

تمامی بازار‌های تهران از روز گذشته به صورت غیر رسمی و از امروز مورخ 13 تیر 1400 به طور رسمی باید تعطیل شوند و تمام واحد‌های صنفی باید نسبت به این امر اقدام کنند در غیر این صورت با آن‌ها برخورد می‌شود.

خبرگزاری دانا

تغییر وضعیت مجدد کرونایی در پایتخت و ورود آن به وضعیت قرمز موجب تعطیلی بازار بزرگ تهران شد.

وب‌گاه عصر ایران

گروه‌های شغلی 2، 3 و 4 در وضعیت قرمز کرونایی باید تماما تعطیل باشند و تنها گروه شغلی یک که مشاغل پر مصرف و ضروری را تشکیل می‌دهند، توانایی فعالیت بلامانع را دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تغییر وضعیت مجدد کرونایی در پایتخت و ورود آن به وضعیت قرمز موجب تعطیلی بازار بزرگ تهران شد.

وب‌گاه الف

تغییر وضعیت مجدد کرونایی در پایتخت و ورود آن به وضعیت قرمز موجب تعطیلی بازار بزرگ تهران شد.

وب‌گاه تابناک

این پیمانه تیتر‌هایی همچون ارزش سهام عدالت چه تغییری کرد؟، خداحافظی ثروتمندترین فرد جهان با آمازون پس از 27 سال، افت مجدد دلار در بازار جهانی، هیچ شورای حل اختلافی نمی‌تواند حکم تخلیه مستأجران را بدهد، قیمت فروش گندم دولتی بازنگری می‌شود و شانس دوباره طلا برای شکستن قیمت بالاتر را در بر دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرکل اتاق اصناف ایران درباره مشاغل گروه یک که در شهرهای قرمز فعال هستند، توضیح داد.

خبرگزاری ایسنا

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران بیشترین عناوین تخلف صنفی در سه ماهه نخست امسال را گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور عنوان کرد.

خبرگزاری ایسنا

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در سه ماهه نخست سال جاری را بیش از 505 میلیارد و 780 میلیون ریال دانست و گفت: این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 36 درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در طول تاریخ بشریت بیماری‌های همه‌گیر بسیاری هم‌چون طاعون و وبا شیوع یافت و جان بسیاری از انسان‌ها را گرفته است، و این بار بیماری کرونا به شکل گسترده‌ای تمام جهان را درگیر خود کرده و هم‌چنان قربانی‌های زیادی می‌گیرد. به‌طوری که طبق آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی، تا تاریخ 2 تیر ماه سال جاری، 3 میلیون و 899 هزار نفر بر اثر ویروس کووید 19 جان خود...

خبرگزاری میزان

اطلاعیه اتاق اصناف ایران در خصوص " تمدید ارائه اظهارنامه مالیاتی اصناف تا 15 تیرماه" منتشر شد.

خبرگزاری ایسنا

بر اساس گروه‌بندی جدید مشاغل مرتبط با فعالیت باشگاه‌های ورزشی که از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی تهیه شده و به تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسیده نشانی از مدارس فوتبال نیست!

خبرگزاری ایسنا

دبیرکل اتاق اصناف ایران از فروش 2400 میلیارد تومان از طریق روش بازاریابی شبکه‌ای و وجود دو میلیون شغل در این بخش در سال گذشته خبر داد و گفت: حدود 19 درصد واحدهای صنفی از سوی زنان اداره می‌شود.

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس با تشکیل ستاد تنظیم بازار کشاورزی به منظور برنامه ریزی و ساماندهی بازار کالاهای کشاورزی موافقت کردند.