دوشنبه 16 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری دانا

نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای با تشکیل «ستاد تنظیم بازار کشاورزی» موافقت کردند.

خبرگزاری ایسنا

نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای با تشکیل «ستاد تنظیم بازار کشاورزی» موافقت کردند.

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: از دولت سیزدهم انتظار داریم اهمیت بیشتری در برنامه‌ریزی بلند مدت کشور نسبت به جایگاه اصناف و بیش از 600 هزار واحد تولیدی صنفی در سطح خرد و متوسط قائل شود.

خبرگزاری ایسنا

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: اتاق اصناف ایران در راستای برنامه‌های بلند مدت، تحول در نحوه ارائه خدمات کسب و کارها و نوین‌سازی در فعالیت‌های صنفی را در دستور کار خود قرار داده است.

خبرگزاری ایسنا

نایب رئیس و سخنگوی اتاق اصناف ایران با بیان اینکه تعداد زیاد اصناف به نفع آن‌ها نیست و علت آن مشکلاتی است که در حوزه سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در بخش صنعت و کشاورزی وجود دارد، برخی چالش‌های پیش روی خرده فروشی‌ها را تشریح کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس کل سازمان امورمالیاتی کشور، از تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی و ارسال فرم تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم تا 15 تیرماه خبر داد

خبرگزاری ایسنا

رئیس کل سازمان امورمالیاتی کشور، از تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی و ارسال فرم تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم تا 15 تیرماه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، انتخابات به پایان رسید و حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی به عنوان هشتمین رئیس‌جمهور ایران انتخاب شد. از صبح شنبه که اخبار انتخابات منتشر شد تا پیش از ظهر، نامزد‌های دیگر ریاست‌جمهوری به وی تبریک گفتند و ظهر شنبه مشخص شد وی رئیس‌جمهور ایران است. از زمان اعلام نتایج انتخابات، وضعیت بازار‌های مختلف از جمله ارز، طلا و سکه روند مثبتی را طی کردند و در مسیر...

خبرگزاری مهر

در دو ماهه امسال برای 919 بنگاه پروانه بهره‌برداری صادر شده و زمینه اشتغال بیش از 17 هزار و 103 نفر فراهم شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: بیش از سه میلیون کارآفرین و خانواده بزرگ اصناف در یاری رساندن به دولت خدمتگزار در مسیر رشد و توسعه و بالندگی ایران آماده همکاری خواهند بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

عملکرد منفی دولت روحانی برای مردم تشریح می‌شود، نگاه بورسی‌ها به دولت جدید و هشدار نسبت به کلاهبرداری صرافی‌های خارجی از کاربران ایرانی رمز ارزها، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری ایسنا

جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که در دو ماهه امسال برای 919 بنگاه پروانه بهره‌برداری صادر شده و زمینه اشتغال بیش از 17 هزار و 103 نفر فراهم شده است.

خبرگزاری دانا

اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ارائه اظهارنامه مالیاتی اصناف تا 15 تیرماه تمدید شد.