چهارشنبه 18 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری مهر

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از اختصاص 14 میلیارد دلار ارز برای خرید کالاهای اساسی و دارو خبر داد و گفت: برنج به اندازه کافی ذخیره‌سازی شده و حای نگرانی در بازار نیست.

وب‌گاه تابناک

شنیده ها حاکی از آن است که بر خلاف قانون، فشارهای زیادی در حال وارد شدن به یکی از فروشگاه های اینترنتی برای افزایش قیمت برخی از محصولات قابل عرضه در آن فروشگاه است؛ این در حالی است که در حال حاضر گرانی معضل اصلی مردم کشور بوده و به همین دلیل ضرورت ورود سازمان های نظارتی برای برخورد با گرانفروشان به شدت احساس می شود.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - مدیرکل دفتر ساماندهی صنوف و تشکل‌های مردم نهاد سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: ساختار نظام صنفی کشاورزی اصلاح و اتاق اصناف کشاورزی در شهرستان‌ها تشکیل می‌شود.

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه الف

نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای مالیات کالاهای نفتی، طلا، سیگار و نوشابه را تعیین کردند.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای نرخ مالیات بر درآمد حاصل از فروش سیگار، نوشابه و کالاهای آسیب‌رسان را تعیین کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 30 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده با ماده (28) با 158 رأی موافق، 18 رأی مخالف و 2 رأی ممتنع از مجموع 218 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند. در ماده 28 آمده است: نرخ مالیات و عوارض کالا‌های نفتی، فلزات گرانبها، سیگار، نوشابه و سایر کالا‌های آسیب‌رسان به سلامت به شرح زیر تعیین...

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) نرخ مالیات کالاهای نفتی، فلزات گرانبها، سیگار و نوشابه را مشخص کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند: نفت خام، میعانات گازی و گاز طبیعی خام که توسط وزارت نفت (شرکت ملی نفت ایران) به پالایشگاه‌ها فروخته می شوند، مشمول مالیات هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس نرخ مالیات کالا‌های نفتی، فلزات گرانبها، سیگار و نوشابه را مشخص کردند.

خبرگزاری میزان

نمایندگان در جلسه علنی امروز نرخ مالیات و عوارض کالاهای نفتی، فلزات گرانبها، نوشابه و سایر کالاهای آسیب‌رسان به سلامت را تعیین کردند.

خبرگزاری ایسنا

نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای مالیات کالاهای نفتی، طلا، سیگار و نوشابه را تعیین کردند.

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای نرخ مالیات و عوارض کالاهای نفتی، فلزات گرانبها، نوشابه و سایر کالاهای آسیب‌رسان به سلامت را تعیین کردند.

وب‌گاه فرارو

نایب رئیس اتاق اصناف تهران در دومین نمایشگاه کفش، کیف، کالای ورزشی و مواد اولیه گفت: مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران بروزترین شرایط استاندارد‌های جهانی را داراست و این مرکز در ابعاد مختلف از مزیت‌های فراوانی نسبت به نمایشگاه بین‌المللی تهران و دیگر نمایشگاه‌ها برخوردار است.