چهارشنبه 18 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

وب‌گاه خبر آنلاین

قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از آمادگی شرکت بازرگانی دولتی ایران و پشتیبانی امور دام در کنار اصناف، فروشگاههای زنجیره‌ای و میادین میوه و تره بار برای توزیع سریع و به موقع کالاهای اساسی خبر داد و گفت: توزیع بی وقفه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم همزمان با شیوع ویروس کرونا در بازار ادامه دارد و جای نگرانی نیست.

خبرگزاری ایسنا

اخیرا رئیس اتاق اصناف ایران طی نامه‌ای اعلام کرد که کلیه نمایشگاه‌های فصلی و بهاره با هدف پیشگیری از گسترش ویروس کرونا لغو شده است و به گفته نایب رئیس اتاق اصناف ایران، فروش‌های فوق‌العاده آخر سال در فروشگاه‌های بزرگ و فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قائم‌مقام وزیر صمت: بیش از حد تصور مردم ذخیره‌سازی صورت گرفته است؛ اما مردم باید نگران باشند که این کالاها تاریخ مصرف دارند، پس تقاضای خرید خود را به‌مرور وارد بازار کنند.

خبرگزاری تسنیم

قائم مقام وزیر صمت با بیان اینکه ذخیره کالاها بیش از دو برابر نیاز کشور است، گفت: بیش از حد تصور مردم، ذخیره سازی صورت گرفته است؛ اما مردم باید نگران باشند که این کالاها تاریخ مصرف دارند، پس تقاضای خرید خود را به مرور وارد بازار کنند.

خبرگزاری مهر

قائم مقام وزیر صمت از آمادگی برای توزیع بی وقفه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم همزمان با شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: مردم و اصناف به هم رحم کنند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس اتاق اصناف قم با اشاره به نامه اتاق اصناف ایران، مصوبه کارگروه تنظیم بازار و شرایط ویژه کشور در مقابله با ویروس کرونا، گفت: برپایی نمایشگاه‌های بهاره در قم لغو شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مقایسه شاخص بهای ساخت (تولید) و قیمت خودرو طی سال‌های 76 تا 97 نشان می‌دهد طی 21 سال گذشته، فاصله هزینه ساخت تولید و قیمت خودرو با یکدیگر، دو دوره متفاوت را تجربه کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهم این است که وزارت صنعت و اتاق های اصناف به دنبال راه‌حل جایگزین برای نمایشگاه های بهاره باشند، چرا که لغو این نمایشگاه ها همزمان باعث ضرر دیدن اصناف و مردم در شب عید می‌شود و دسترسی شهروندان به کالاها بخصوص کالاهای اساسی که قرار بود با درصدی تخفیف عرضه شود را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در شرایطی که قیمت برخی کالاهای واسطه‌ای یا مصرفی بدون دلیل موجهی افزایش پیدا کرده است، به نظر می‌رسد نظارت جدی دولت در حوزه قیمت‌ها می‌تواند موجب ثبات در بازار شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ممبینی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش کرونا ویروس، کلیه نمایشگاه‌های فصلی و بهاره تعطیل است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اتاق اصناف ایران در نامه‌ای به روسای اتاق‌های اصناف مراکز استان های کشور اعلام کرد کلیه نمایشگاه‌های فصلی و بهاره لغو شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اتاق اصناف ایران در نامه‌ای به روسای اتاق‌های اصناف مراکز استان‌ها لغو برگزاری نمایشگاه‌های فصلی و بهاره را به علت جلوگیری از شیوع کرونا اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتاق اصناف ایران در نامه‌ای به روسای اتاق‌های اصناف مراکز استان های کشور اعلام کرد کلیه نمایشگاه‌های فصلی و بهاره لغو شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق اصناف ایران در نامه‌ای به روسای اتاق‌های اصناف سراسر کشور اعلام کرد: تمامی نمایشگاههای فصلی و بهاره لغو خواهد شد.

خبرگزاری دانا

برگزاری کلیه نمایشگاه های فصلی و بهاره در کشور برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا لغو شد.