چهارشنبه 18 مهر 1403

اتحادیه فوتبال دست از سر پاکتا برنمی‌دارد / داغ و درفش برای ستاره شرط‌بند: محرومیت مادام‌العمر

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اتحادیه فوتبال دست از سر پاکتا برنمی‌دارد / داغ و درفش برای ستاره شرط‌بند: محرومیت مادام‌العمر

لوکاس پاکتا با دو اتهام جدید مواجه شده و اتحادیه فوتبال انگلیس خواهان محرومیت مادام‌العمر این ستاره برزیلی است.

به گزارش "ورزش سه"، جنجال‌های لوکاس پاکتا در انگلیس تمامی ندارد. این ستاره برزیلی وستهم مدتی است به نقض قوانین شرط‌بندی متهم است و اتحادیه فوتبال انگلیس به راحتی دست بردار او نیست.

قرار است جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام پاکتا در ماه مارس برگزار شود ولی اتحادیه فوتبال امروز دو اتهام جدید شرطبندی به پاکتا وارد کرد. روزنامه سان می‌گوید اتهامهای جدید او همکاری نکردن با تحقیقات و تلاش برای دستکاری و از بین بردن شواهد است.

اتحادیه فوتبال انگلیس سال گذشته تلفن همراه پاکتا را به مدت دو ماه ضبط کرد تا با بررسی پیام‌ها، تماس‌های تلفنی و اپ‌های بانکی او شواهد احتمالی قماربازی ستاره برزیلی را پیدا کند.

تلفن همراه پاکتا به او پس داده شود ولی وقتی چند هفته بعد اتحادیه از او خواست موبایلش را بار دیگر تحویل بدهد ستاره برزیلی گفت تلفن را جایی گذاشته و نمی‌تواند پیدایش کند. یکی از اتهامات جدید او همین است.

اتحادیه فوتبال انگلیس در پرونده اصلی خود علیه این بازیکن وستهم او را متهم کرد که در فصل 24-2023 لیگ برتر در دیدارهای وستهم مقابل ستون‌ویلا، لیدز و بورنموث به شکل عمدی کارت زرد گرفته و علت این کارت‌های زرد فعالیت او به نفع برخی بنگاه‌های شرط‌بندی بوده است.

پاکتا این اتهام‌ها را به شدت رد کرده است ولی گزارشهای روزنامه‌های انگلیسی مدعی است که به دلیل کارتهای زردی عمدی پاکتا چندین نفر از نزدیکان و شرکای او در کشور برزیل رویهم‌رفته از شرط‌بندی حدود 100 هزار دلار به دست آورده‌اند.

اتحادیه فوتبال دست از سر پاکتا برنمی‌دارد / داغ و درفش برای ستاره شرط‌بند: محرومیت مادام‌العمر 2