جمعه 10 فروردین 1403

اتحاد چهار جشنواره بزرگ فیلم در برابر کرونا

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع
اتحاد چهار جشنواره بزرگ فیلم در برابر کرونا

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران، چهار جشنواره بزرگ فیلم در بیانیه مشترک گفت: "امسال به جای رقابت با جشنواره های رقابتی در پاییز، ما متعهد به همکاری مشترک و تعامل هستیم." با به اشتراک گذاشتن اطلاعات و ایده ها، جشنواره های خود را به عنوان یک بستر یکپارچه برای ارائه بهترین های سینما برپا می کنیم. "ما اینجا هستیم تا به فیلمسازان، مخاطبان، روزنامه نگاران و سایر فیلمسازانی خدمت کنیم که چرخ صنعت فیلم را پر رونق نگه می دارند و ما باید با هم کار کنیم."

آلبرتو باربارا، کارگردان جشنواره فیلم ونیز، کامرون بیلی و جوآنا وینسنت، کارگردانان جشنواره فیلم تورنتو، یوجین فرناندز، رئیس جشنواره فیلم نیویورک، و تام لودی و جولی هانت خواننده، کارگردانان جشنواره فیلم تلورید هستند. چهره هایی وجود دارد که این بیانیه مشترک را بین این جشنواره های فیلم امضا کرده اند.

هفتادمین جشنواره فیلم ونیز که از 2 تا 12 سپتامبر (12 تا 22 سپتامبر 2015) برگزار می شود، در تقویم پیش رو جشنواره فیلم تورنتو (10 تا 20 سپتامبر / 20 تا 30 سپتامبر) و جشنواره فیلم نیویورک (27 تا 3 سپتامبر). اکتبر (6 تا 12 اکتبر).

بخشی از زمان جشنواره فیلم ونیز همزمان با جشنواره فیلم تلورید آمریکا است که قرار است از 3 تا 7 سپتامبر (13 تا 17 سپتامبر) برگزار شود.

این چهار جشنواره فیلم از برگزاری فیزیکی این جشنواره به اشکال مختلف خبر داده اند. جشنواره های ونیز و تورنتو اعلام کرده اند که آنها یک سریال نمایش چهره به چهره و آنلاین خواهند داشت و تعداد فیلم های انتخاب شده برای این جشنواره را به حدود 50 می رساند. برخی از فیلم های این جشنواره ها مانند گذشته خواهند بود. ویروس کرونا.

اتحاد جشنواره های سینمای پاییز و مهم سینمای جهان شامل جشنواره معتبر جشنواره کن، که در ماه مه هر سال برگزار می شود، نیست و امسال سرانجام تصمیم به لغو رویداد فیلم گرفته شد. البته لیستی از فیلمهای کن 2020 به بازار عرضه شده است که در چندین جشنواره بویژه جشنواره سن سباستین در اسپانیا به نمایش در می آید.