چهارشنبه 13 تیر 1403

اتفاق جالب درمورد برادران محسن‌نژاد، 3 ملی‌پوش در یک سال

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
اتفاق جالب درمورد برادران محسن‌نژاد، 3 ملی‌پوش در یک سال

از جمع برادران محسن‌نژاد، برادر بزرگتر به المپیک پاریس خواهد رفت و دو برادر دیگر خود را برای شرکت در مسابقات جهانی آماده می‌کنند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کشتی ایران کم برادر قهرمان نداشته که عضو تیم‌های ملی بوده باشند اما این بار در یک مقطع، از یک خانواده سه برادر به صورت همزمان عضو تیم ملی سه رده سنی مختلف کشتی فرنگی هستند و هر سه نیز حضورشان را در مهم ترین مسابقه قطعی کرده‌اند.

از بهبهان استان خوزستان برادر بزرگتر که مهدی محسن‌نژاد است، با پشت سر گذاشتن امیررضا ده‌بزرگی در تورنمنت بین المللی بوداپست، در وزن المپیکی 60 کیلوگرم دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک را از آن خود کرد.

این کشتی‌گیر که در مسابقات جهانی بلگراد ملی‌پوش ایران بود بعد از ناکامی در کسب مدال جهانی، در مبارزه تعیین نفر پنجم حقیقی به برتری رسید و سهمیه المپیک را به دست آورد.

برادر کوچکتر او احمدرضا محسن‌نژاد که سال گذشته یکی از چند طلایی تیم حمید باوفا در مسابقات جهانی جوانان بود، امسال نیز با هدف تکرار طلای سال گذشته خود، در مسابقات جوانان جهان شرکت خواهد کرد.

سومین عضو خانواده محسن‌نژاد که امسال به مسابقات جهانی خواهد رفت نیز عمادرضاست.

کشتی‌گیری که چند روز قبل مدال طلای نوجوانان آسیا را به خود اختصاص داد و با کارنامه خوبش در اردن، حضورش در مسابقات جهانی نوجوانان را بدون برگزاری مسابقه انتخابی مجدد، قطعی کرد.

المپیکی‌های کشتی آزاد چکاب شدند