شنبه 14 مهر 1403

اتوبوس حامل کالای قاچاق میلیاردی به مقصد نرسید

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اتوبوس حامل کالای قاچاق میلیاردی به مقصد نرسید

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان، گفت: از یک دستگاه اتوبوس مسافربری عبوری از مسیر ارتباطی این استان انواع کالای قاچاق کشف شد.

سردار رحیم جهانبخش، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایجرود در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید داخل، موفق شدند در جاده بیجار - زنجان، این اتوبوس را شناسایی و به منظور بازرسی متوقف کنند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از این اتوبوس مسافری، تعداد 103 دستگاه گوشی همراه، 2 هزار و 582 قلم انواع دارو، هزار و 101 قطعه لوازم یدکی خودرو، 621 قطعه لوازم صنعتی 265 ثوب انواع البسه و 17 قلم لوازم الکتریکی خارجی قاچاق به دست آمد.

سردار جهانبخش، افزود: کارشناسان ارزش تقریبی این مقدار کالاهای قاچاق کشف و ضبط شده از این خودرو را مبلغ 15 میلیارد ریال برآورد کردند و متهم دستگیر شده نیز به منظور اعمال قانون تحویل مراجع قضایی شد.

کشف لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق در زنجان

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان موفق به کشف و ضبط انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق از 2 دستگاه خودروی سواری سمند شدند.

سرهنگ یوسف اسماعیل زاده، افزود: پلیس امنیت اقتصادی زنجان در راستای مقابله و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پی رصد اطلاعاتی و کنترل مسیرهای مواصلاتی استان این 2 خودرو را شناسایی و به منظور بازرسی متوقف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق را کشف که بنا بر نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالای مکشوفه 750 میلیون ریال برآورد شده است. رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: در همین ارتباط نیز پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان دستگیر شده به مرجع قضایی تحویل شدند تا مورد اعمال قانون قرار گیرند.

*س_برچسب‌ها_س*