یک‌شنبه 1 مهر 1403

اجتماع بزرگ عاشقان آرمان در اکباتان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
اجتماع بزرگ عاشقان آرمان در اکباتان برگزار می‌شود

مرتضی متشرعی مداح اهل بیت (ع) و دبیر ستاد مردمی برگزاری اولین سالگرد شهید آرمان علی‌وردی با اشاره به برنامه‌های این مراسم اظهارداشت: روز جمعه 5 آبان ساعت 14:30 در شهرک اکباتان خیابان ورزش که مقتل شهید آرمان علی‌وردی است، برنامه با قرائت زیارت عاشورا آغاز می‌شود. گروه‌های سرود نجم‌الثاقب، بشری و انصارالمهدی (عج) هم در طی برنامه آثار خود را اجرا می‌کنند.

وی افزود: قرائت قرآن توسط حبیب صداقت نفر اول مسابقات بین‌المللی انجام می‌شود. سخنران این مراسم حجت‌الاسلام سیدعلیرضا حسینی و مداحی حاج سعید حدادیان، امیر عباسی و محمدحسین حدادیان هم مرثیه‌خوانی می‌کنند. همچنین ابوذر روحی هم در این مراسم سرودخوانی خواهد داشت.

متشرعی تصریح کرد: همچنین بعد از نماز مغرب نیز جلسه‌ای در مسجد امام علی (ع) شهران، محل زندگی این شهید بزرگوار با سخنرانی علی اکبر رائفی‌پور و مداحی امیر عباسی و علی پورکاوه برگزار خواهد شد.

این مداح اهل بیت (ع) افزود: این مراسم‌ها با حضور پرشور مردم انقلابی و ساکنین شهرک اکباتان و اهالی منطقه 5 و همچنین نوجوانان و جوانان عزیز و همشهریان تهرانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در حواشی این مراسم چایخانه حضرت رضا (ع) توسط خادمیاران رضوی منطقه 5 و همچنین موکب‌های پذیرایی و فرهنگی و کودک و نوجوان هم برپا می‌شود تا از میهمانان پذیرایی کنند، افزود: از همه و مردم تهران و اطراف این شعر دعوت می‌کنیم تا با حضور خود زینب‌بخش این مجلس باشند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

سلام فرمانده

سعید حدادیان

امام رضا

امیر عباسی محمدحسین حدادیان علی اکبر رائفی پور اکباتان آرمان علی وردی ابورذ روحی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
اجتماع بزرگ عاشقان آرمان در اکباتان برگزار می‌شود 2
اجتماع بزرگ عاشقان آرمان در اکباتان برگزار می‌شود 3
اجتماع بزرگ عاشقان آرمان در اکباتان برگزار می‌شود 4
اجتماع بزرگ عاشقان آرمان در اکباتان برگزار می‌شود 5