دوشنبه 11 تیر 1403

اجرای برنامه‌های اوقات فراغت برای 200 هزار نوجوان وجوان تحت حمایت کمیته امداد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اجرای برنامه‌های اوقات فراغت برای 200 هزار نوجوان وجوان تحت حمایت کمیته امداد

تهران - ایرنا - مدیرکل هماهنگی و ارتباطات فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) از اجرای برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت برای 200 هزار نفر از نوجوانان و جوانان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از کمیته امداد، حسین رجبی با بیان اینکه شناسایی 6500 نفر از استعدادهای علمی، فرهنگی تربیتی و قرآنی در مددجویان کمیته امداد انجام شده، افزود: به دنبال توانمندسازی این گروه از جامعه هدف هستیم تا در عرصه‌های مختلف بتوانند موفق باشند.

وی تصریح کرد: در همین جهت ستاد ویژه‌ای برای حمایت از استعدادهای درخشان در کمیته امداد تشکیل شده است.

مدیرکل هماهنگی و ارتباطات فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به پشتیبانی تحصیلی از دانش‌آموزان تحت حمایت در طی سال تحصیلی جدید و برای آمادگی کنکور سراسری، اظهار داشت: امسال 2500 نفر افزایش از جامعه هدف امداد برای دانشگاه فرهنگیان قبول شده‌اند.

رجبی اضافه کرد: با وجود 20 مجتمع فرهنگی و تربیتی در تلاش هستیم برنامه‌های فرهنگی، تربیتی، قرآنی و ورزشی را به خانواده‌های تحت حمایت ارائه خدمت دهیم.

وی ادامه داد: امسال در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت بیش از 200 هزار نفر از جوانان و نوجوانان تحت حمایت با بهره‌گیری از ظرفیت سایر دستگاه‌ها و مراکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی، از برنامه‌های مختلف بهره‌مند شدند.

مدیرکل هماهنگی و ارتباطات فرهنگی کمیته امداد گفت: مجموعه فرهنگی کمیته امداد تلاش می‌کند با کشف استعدادهای جامعه هدف در راستای توانمندسازی و رشد آنان اقدام کند.

برچسب‌ها