شنبه 21 مهر 1403

اجرای دومین رویداد ایده‌پردازی مردمی تهران با محوریت خانواده

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
اجرای دومین رویداد ایده‌پردازی مردمی تهران با محوریت خانواده

مشاور شهردار تهران در امور بانوان از اجرای دومین رویداد ایده‌پردازی مردمی در شهر تهران با محوریت خانواده خبر داد.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: ایده اسکوتر برقی که در تپه‌های عباس آباد اجرایی می‌شود مردمی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مریم اردبیلی مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در نشست خبری دومین رویداد ایده پردازی مردمی تهران با اشاره به اینکه تهران خانواده یکی از رویکردهای مهم مدیریت شهری است گفت: این با معنای شهری زیست پذیر برای خانواده است.

وی ادامه داد: شهر خانواده به عنوان شهری است که افراد خانواده می‌توانند در آن نقش عاملیت داشته باشند و برای تحقق این هدف پرسنل شهرداری باید بتوانند اقدام به ایده پردازی کنند.

اردبیلی بیان کرد: همچنین عموم خانواده‌ها می‌توانند برای بهبود فضای پیرامون خود ایده پردازی کنند.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: ایده‌های ارسالی کارسازی می‌شوند تا در مجرای کاری شهرداری تهران قرار گیرد

در ادامه محمدعلی الفت پور رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: به دنبال این هستیم تا در پایان سال 1504 متوجه شویم که نگاه مردم به تهران چگونه است.

وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از 2 هزار ایده به دبیرخانه جشنواره رسید که هزار و 600 مورد آنها قبول شدند و 15 ایده به صورت نهایی ارائه شد و 6 نفر از معاونان شهرداری این ایده‌ها را داوری کردند و در نهایت 3 ایده قبول شدند.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران درباره ایده‌های قبول شده گفت: ایده اسکوتر برقی در تپه‌های عباس آباد، مواد پلاسمایی برای از بین بردن شیرآبه سطل زباله‌ها و ایده مبلمان شهری در خیابان انقلاب تا آزادی از جمله ایده‌های قبول شده بودند که هم اکنون در حال اجرا هستند.

الفت پور با اشاره به شهر خانواده گفت: ایده شهر خانواده نیز به عنوان یکی از ایده‌هایی است که انتخاب شده‌اند و البته از نظرات و ایده‌های سایر کلان شهرها نیز بهره می‌بریم.