یک‌شنبه 27 خرداد 1403

اجرای طرح‌های محله محور و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان و معتادین متجاهر محلات تهران

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
اجرای طرح‌های محله محور و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان و معتادین متجاهر محلات تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ "ضرغام آذین" گفت: در راستای دستورات سلسله مراتب فرماندهی و وظیفه ذاتی و تخصصی پلیس و جهت ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح امنیت محله محور، شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده با اقتدار کامل در چندین مرحله در سطح شهر تهران به ویژه مناطق مرکزی پایتخت به اجرا درآمد. این مقام انتظامی در پلیس پایتخت اظهار داشت: تیم‌های عملیاتی...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ "ضرغام آذین" گفت: در راستای دستورات سلسله مراتب فرماندهی و وظیفه ذاتی و تخصصی پلیس و جهت ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح امنیت محله محور، شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده با اقتدار کامل در چندین مرحله در سطح شهر تهران به ویژه مناطق مرکزی پایتخت به اجرا درآمد.

این مقام انتظامی در پلیس پایتخت اظهار داشت: تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در اجرای این طرح بصورت محسوس و نامحسوس در تمامی نقاط هدف در سطح حوزه استحفاظی گشت زنی هدفمند داشته و با اشراف اطلاعاتی و شناسایی مجرمین در زمینه توزیع و خرید و فروش مواد مخدر با هماهنگی مراجع قضائی و رعایت حقوق شهروندی و جوانب قانونی نسبت به دستگیری قاطع مجرمین اقدام می‌کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان اظهار داشت: اجرای طرح پاکسازی و امنیت محله محور با هدف برقراری نظم و امنیت پایدار به صورت مستمر و شبانه روزی در سطح شهر تهران اجرا خواهد شد و شهروندان محترم می‌توانند هرگونه اخبار در زمینه جرائم موادمخدر را به سامانه فوریت‌های پلیسی 110 و تلفن 63984637 اعلام کنند.