یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجرای ورزش‌های خیابانی در کوهدشت با شعار "ایران شاد" به مناسب هفته دولت

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اجرای ورزش‌های خیابانی در کوهدشت با شعار "ایران شاد" به مناسب هفته دولت

رشیدیان از اجرای ورزش‌های خیابانی در کوهدشت با شعار "ایران شاد" به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نعمت اله رشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: دستورالعملی در وزارت ورزش مبنی بر اجرای ورزش‌های خیابانی با شعار ایران شاد در اماکن عمومی داریم که مردم در این راستا به بحث ورزش بیشتر ترغیب شوند.

وی افزود: این برنامه در طول چند هفته است که در سطح شهرستان در حال اجرا می‌باشد و قرار است به‌طور ویژه عصر روز چهارم شهریورماه به مناسبت هفته دولت در یکی از اماکن بزرگ کوهدشت برگزار شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت عنوان کرد: سوارکاری، فوتبال، کشتی، دومیدانی، رزمی، ورزش زورخانه‌ای و... ازجمله ورزش‌هایی است که در این برنامه اجرا می‌شوند.

وی تصریح کرد: توسعه ورزش همگانی، ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش، ایجاد انگیزه و روحیه نشاط و... ازجمله اهداف برگزاری برنامه ورزش‌های خیابانی به شمار می‌رود.

رشیدیان گفت: جلسه هماهنگی اجرای این برنامه در فرمانداری کوهدشت برگزار شد و مقرر گردید که کلیه دستگاه‌های ذی‌ربط نهایت همکاری را در این راستا داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت با اشاره به برگزاری جام پرچم در کوهدشت، بیان کرد: این برنامه در رشته ورزش مینی‌فوتبال در سطح بخش‌های شهرستان در حال برگزاری است و تیم‌های برتر هر بخش در فینال رده‌بندی کوهدشت به رقابت خواهند پرداخت و تیم قهرمان به مرحله استانی و در صورت موفقیت به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند.

وی افزود: برنامه ورزشی جام پرچم نیز باهدف دیده شدن استعداد ناب روستایی که فرصت دیده شدن را ندارند با ایجاد شرایط موردنیاز و در راستای ایجاد روحیه ورزشی در حال برگزاری است.

انتهای پیام /