یک‌شنبه 15 مهر 1403

احتمال اقامت همیشگی کلینزمن در کالیفرنیا / در کره هیچ‌کس این سرمربی را دوست ندارد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
احتمال اقامت همیشگی کلینزمن در کالیفرنیا / در کره هیچ‌کس این سرمربی را دوست ندارد

احتمالا دیدار دوستانه با عربستان در تعیین وضعیت آینده یورگن کلینزمن در کره جنوبی تاثیر گذار خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال کره جنوبی در دیداری دوستانه به مصاف عربستان سعودی می‌رود و یورگن کلینزمن به عنوان سرمربی این تیم به دنبال کسب اولین پیروزی خود است. کره تحت هدایت سرمربی آلمانی در پنج بازی اخیر سه تساوی و دو شکست داشته است.

کره در بازی قبلی خود مقابل ولز نیز نتوانست به پیروزی برسد و با تساوی بدون گل متوقف شد تا ناامیدی نسبت به تیم کلینزمن افزایش پیدا کند. در دو بازی ملی ماه مارس، آنها با کلمبیا 2-2 مساوی کردند و 1-2 مقابل اروگوئه شکست خوردند. آنها در ژوئن 0-1 به پرو باختند و با السالوادور 1-1 مساوی کردند. کره همچنین نتوانست اولین پیروزی خود را در برابر ولز در اولین بازی دوستانه سپتامبر کسب کند.

از سال 1992 این اولین بار است که یک سرمربی کره جنوبی نتوانسته در پنج بازی اول خود تحت هدایت این تیم به پیروزی برسد. از طرفی او به دلیل تمرکز بیش از حد روی کارهایش به عنوان یک سلبریتی در دنیای فوتبال به خاطر نام "کلینزمن" به جای انجام وظایفش به عنوان مربی تیم ملی، با انتقادات شدیدی مواجه شده است. اوضاع به قدری بد شده که بسیاری معتقد هستند که بازی با عربستان می‌تواند در تعیین سرنوشت کلینزمن تاثیر داشته باشد.

پیش از این، بی‌بی‌سی وضعیت فعلی کلینزمن را با جزئیات برجسته کرده و گفته بود: "اگر نتایج کره در بازی‌های ولز و عربستان بهبود نیابد، احتمالاً کلینزمن همانطور که خودش می‌خواهد زمان بیشتری را در کالیفرنیا می‌گذراند."

روبرتو مانچینی در اولین بازی خود به عنوان سرمربی عربستان شکست خورد و قطعا در مقابل کره فقط به برد فکر می‌کند. اگر کره به عربستان ببازد نمی‌توان احتمال اخراج یورگن کلینزمن را رد کرد.

احتمال اقامت همیشگی کلینزمن در کالیفرنیا / در کره هیچ‌کس این سرمربی را دوست ندارد 2