جمعه 8 تیر 1403

احداث 15 مجموعه ورزشی در منطقه 2

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
احداث 15 مجموعه ورزشی در منطقه 2

شهردار منطقه 2 تهران از احداث 15 مجموعه ورزشی در این منطقه در سال جاری خبر داد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی صالحی؛ شهردار منطقه 2 در مراسم بهره‌برداری مجموعه‌های ورزشی توحید، سرداران شهید، پردیس و بدر در قالب صد و بیست و نهمین پویش امید و افتخار اظهار کرد: ضمن قدردانی از حسین اوجاقی؛ مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران اظهار کرد: خوشبختانه سازمان ورزش با انگیزه و حداکثر توان اقدامات ویژه‌ای را در توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهر تهران آغاز کرده است.

وی با اشاره به تبدیل شدن شهرداری تهران از یک نهاد خدماتی به یک نهاد اجتماعی گفت: در طی سال‌های گذشته، شهرداری تهران این سوال را سر داده است اما در این دوره از مدیریت شهری، این شعار تحقق پیدا کرده است و در حال حاضر شهرداری از یک نهاد خدماتی به یک نهاد اجتماعی تبدیل شده است.

شهردار منطقه 2 ادامه داد: در حال حاضر شهروندان از شهرداری تهران انتظار ارائه خدمات ورزشی، اجتماعی و... دارند. همچنین در این دوره از مدیریت شهری، با تاکید شهردار تهران و در قالب قرارگاه اجتماعی، اقدامات خوبی جهت جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و انتقال آنها به کمپ‌های درمانی انجام شده و ان‌شاءالله پس از طی کردن این مراحل به آغوش جامعه و خانواده بازخواهند گشت.

صالحی گفت: خوشبختانه در سطح منطقه 2 با حمایت سازمان ورزش شورای شهر و مدیران شهری شاهد افزایش زیرساخت‌های حوزه ورزش هستیم و ان‌شاءالله امسال 15 مجموعه ورزشی به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های منطقه 2 افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد: از 15 مجموعه اشاره شده 5 مجموعه در مقیاس محله، دو مجموعه سرپوشیده در سطح محلات و یک مجموعه در قالب مجموعه توحید در مرزداران احداث خواهد شد که 260 میلیارد تومان برای ساخت این مجموعه توسط سازمان عمرانی مناطق پیش‌بینی شده است و در مجموع 600 میلیارد تومان برای احداث مجموعه ذکر شده در نظر گرفته شده است.

بهره‌برداری از 27 پروژه با 500 میلیارد اعتبار در منطقه 2

شهردار منطقه 2 همچنین به مشارکت بخش خصوصی برای احداث مجموعه‌های ورزشی و توسعه زیرساخت‌ها در این حوزه پرداخت و گفت: هیچ محدودیتی برای مشارکت بخش خصوصی نیست و ما از آن استقبال می‌کنیم تا بتوانیم عقب‌ماندگی جدی در حوزه زیرساخت‌های ورزش در منطقه 2 را جبران کنیم.