پنج‌شنبه 5 مهر 1403

احمدزاده: در دربی سرتر بودیم و استقلال را شکست دادیم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
احمدزاده: در دربی سرتر بودیم و استقلال را شکست دادیم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما در دربی 104 سرتر بود و توانستیم استقلال را شکست دهیم.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فرشاد احمدزاده پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 104 اظهار داشت: دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد، ولی تیم ما سرتر بود و بازی خوبی انجام داد. خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

وی راجع به اینکه پرسپولیس هفته به هفته شرایط بهتری پیدا می‌کند، تصریح کرد: وقتی یک تیمی این همه قهرمانی می‌آورد انتظارات خیلی بالا می‌رود. تیم ما نسبت به سال گذشته در ترکیب اصلی، پنج شش تغییر داشته است و نیاز به زمان داریم. نگرانی هواداران به جاست، ولی نیاز به زمانی داشتیم تا همدیگر را بهتر بشناسیم. ما در بازی با الاهلی هم بازی خوبی کردیم و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

پیروزی پرسپولیس در دربی با نقش‌آفرینی دو یاغی؛ هدیه رضاییان!

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که با پیروزی در دربی، استقلال را وارد بحران کردند، خاطر نشان کرد: الان هم گفتم که دربی همیشه حساسیت خودش را دارد. هر تیمی که در دربی می‌برد، یک انرژی مضاعف می‌گیرد و یک اعتمادبه‌نفس بیشتری نسبت به بازی‌های دیگری پیدا می‌کند. همه کارشناسان گفتند که تیم ما سرتر بود و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و بهترین نتایج را کسب کنیم.

احمدزاده در پایان درباره بازی با پاختاکور در هفته آینده تصریح کرد: در لیگ نخبگان همه تیم‌ها خوب هستند، ولی ما بازی به بازی پیش می‌رویم و بعد از یک ریکاوری خوب تمرینات‌مان را برای بازی با پاختاکور ادامه می‌دهیم.