دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

احمد جنتی

احمد جنتی

وب‌گاه خبر آنلاین

کاربران خبرگزاری خبرآنلاین، شانس ابراهیم رئیسی برای ریاست بر مجلس خبرگان رهبری را بیشتر می دانند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر شورای نگهبان گفت: بنا بر آموزه‌های دین مبین اسلام، هیچ مسلمانی نمی‌تواند نسبت به این ظلم آشکار بی‌تفاوت باشد و قطعاً هرکسی در این زمینه به وظیفه انسانی و اسلامی خود عمل نکند در پیشگاه خداوند متعال سرافکنده خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای نگهبان گفت: هیچ مسلمانی نمی‌تواند نسبت به جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه بی‌تفاوت باشد و قطعاً هرکسی در این زمینه به وظیفه انسانی و اسلامی خود عمل نکند در پیشگاه خداوند متعال سرافکنده خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه 23 اسفند 1402) این شورا با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان ماه میهمانی خدای مهربان، ماه پاکیزگی نفوس و ماه طهارت قلب‌ها است. اگر کسی حقیقت این ماه را درک کند، رفتار‌های طبیعی او مانند نفس کشیدن عبادت محسوب می‌شود و در سیر الی الله به او کمک خواهد کرد. وی...

وب‌گاه عصر ایران

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه روز چهارشنبه 23 اسفند 1402 این شورا با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان ماه میهمانی خدای مهربان، ماه پاکیزگی نفوس و ماه طهارت قلب‌هاست. اگر کسی حقیقت این ماه را درک کند، رفتارهای طبیعی او مانند نفس کشیدن عبادت محسوب می‌شود و در سیر الی الله به او کمک خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای نگهبان گفت: هیچ مسلمانی نمی‌تواند نسبت به جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه بی‌تفاوت باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیسی به فرماندهان سپاه و ارتش دریافت اعطای نشان فتح از رهبر انقلاب را تبریک گفت. رئیسی به فرماندهان سپاه و ارتش دریافت اعطای نشان فتح از رهبر انقلاب را تبریک گفت. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای اعطای نشان فتح از سوی مقام معظم رهبری به فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران را به ایشان تبریک گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری مشاهده می کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

در هفته ای گه گذشت، تکلیف 88 کرسی مجلس ششم خبرگان رهبری مشخص شد که در نتیجه آن 48 نماینده فعلی به مجلس آینده راه یافتند، اما 40 منتخب باقی مانده جدید الورودهای صحن علنی ششمین دوره خبرگان خواهند بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری روز جمعه 11 اسفند برگزار شد و از بین 88 کرسی کسب شده، 46 منتخب در دوره پنجم حضور داشتند و 42 نفر هم از اعضای جدید این مجلس محسوب می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله احمد جنتی بزودی از دبیری شورای نگهبان کنار می رود آیت الله احمد جنتی بزودی از دبیری شورای نگهبان کنار می رود. این خبر بصورت رسمی تایید و تکذیب نشده است. بر اساس اخباری که در فضای مجازی و رسانه‌ای منتشر شده، آیت الله احمد جنتی بزودی از دبیری شورای نگهبان کنار می رود

وب‌گاه خبر آنلاین

از مدت‌ها پیش برخی معتقد بودند که سیدابراهیم رئیسی که از حوزه انتخابیه خراسان جنوبی و در یک رقابت ساده و ممکن پیروز انتخابات در آن استان شد، رئیس آینده خبرگان رهبری خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از انداختن عکس یادگاری نمایندگان مجلس خبرگان رهبری مشاهده می‌کنید که حسن روحانی در آن حضور ندارد. به گزارش عرشه آنلاین، تصاویری از انداختن عکس یادگاری نمایندگان مجلس خبرگان رهبری مشاهده می‌کنید که حسن روحانی در آن حضور ندارد. اختتامیه سیزدهمین و آخرین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم، عصر چهارشنبه (16 اسفند 1402) به ریاست «احمد جنتی» در مجلس قدیم برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از انداختن عکس یادگاری نمایندگان مجلس خبرگان رهبری مشاهده می‌کنید که حسن روحانی در آن حضور ندارد. اختتامیه سیزدهمین و آخرین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم، عصر چهارشنبه (16 اسفند 1402) به ریاست «احمد جنتی» در مجلس قدیم برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی چهره‌های شاخص عضو مجلس خبرگان در تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره)، غایب بودند.

وب‌گاه عصر ایران

اختتامیه سیزدهمین و آخرین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم، عصر چهارشنبه (16 اسفند 1402) به ریاست آیت‌الله «احمد جنتی» در مجلس قدیم برگزار شد. / ایرنا