پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اختصاص یارانه برای شرکت دانش بنیان سطح 1

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
اختصاص یارانه برای شرکت دانش بنیان سطح 1

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین بهشتی، معاون نوآوری و تجاری‌سازی در افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار و دهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت گفت: در طی این 9 سال 350 شرکت هر سال در این نمایشگاه حضور داشتند و 9000 محصول ارائه شده است. بهشتی ادامه داد: ما در نمایشگاه سال 99، 361 میلیارد تومان فروش داشتیم. معاون تجاری سازی...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین بهشتی، معاون نوآوری و تجاری‌سازی در افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار و دهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت گفت: در طی این 9 سال 350 شرکت هر سال در این نمایشگاه حضور داشتند و 9000 محصول ارائه شده است.

بهشتی ادامه داد: ما در نمایشگاه سال 99، 361 میلیارد تومان فروش داشتیم.

معاون تجاری سازی معاونت علمی گفت: در مجموع این 9 دوره، 1330 میلیارد تومان فروش داشتیم و این موضوع باعث شده 1.7 میلیارد دلار صرفه‌جویی ارزی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در طی این 9 دوره وزارت علوم و وزارت بهداشت دو خریدار اصلی این نمایشگاه‌ها بودند.

بهشتی افزود: در نمایشگاه دهم 610 شرکت ثبت نام کردند و 373 مورد محصولات خود را ثبت کردند و 312 مورد در نمایشگاه حضور پیدا کردند و غرفه دارند.

معاون تجاری سازی معاونت علمی ادامه داد: در زمینه توزیع حوزه‌ها در این نمایشگاه، بیشترین محصولات در حوزه فیزیک پایه است و بعد از آن مکانیک، عمران و شیمی در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. وی با اشاره به رایانه‌های مختص شرکت‌ها گفت: برای شرکت دانش بنیان سطح 1، 40 درصد یارانه در نظر گرفته شده است.

بهشتی با اشاره به جایزه طراحی گفت: امسال دومین دوره جایزه طراحی برگزار می‌شود. و تا کنون 133 محصول از 97 شرکت ثبت نام کردند.

وی در اخر با ذکر محصولات جدید افزود: امسال 12+1 محصول رونمایی می‌شود.