یک‌شنبه 6 آبان 1403

اخذ اسناد 332 هکتار از اراضی ملی در شهر بجنورد در خراسان شمالی

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
اخذ اسناد 332 هکتار از اراضی ملی در شهر بجنورد در خراسان شمالی

سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از اخذ اسناد 332 هکتار از اراضی ملی در شهر بجنورد در خراسان شمالی خبر داد.

دنیای اقتصاد - خراسان شمالی: مجتبی ایران پناه گفت: باتوجه به تکلیف اداره کل راه و شهرسازی استان، سند مالکیت 332 هکتار از اراضی ملی شهر بجنورد اخذ گردید.

وی اظهار داشت: با پیگیری های این اداره کل و تلاش‌های به عمل آمده همکاران در اداره املاک و بانک زمین اداره کل راه و شهرسازی استان، سند مالکیت تک برگی 87 هکتار از اراضی ملی پلاک 234 اصلی و 245 هکتار از اراضی ملی پلاک 6 اصلی اخذ گردید.

ایران پناه اضافه کرد: همچنین در راستای تسریع در امور مربوط به طرح نهضت ملی مسکن در سه ماه گذشته قرارداد مشاور خدمات در شهرهای بجنورد، جاجرم، شیروان و اسفراین هم برای تفکیک و اخذ اسناد تک برگی قطعات اختصاص به طرح نهضت ملی مسکن منعقد شد.

وی در خصوص موضوع قبلی اعلام کرد: کارگزاران در حال اخذ اسناد تفکیکی قطعات برای واگذاری به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن هستند.

سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان به شهروندان عزیز هم استانی توصیه کرد: قبل از هرگونه خرید و فروش اراضی و تغییر کاربری آنها استعلام‌های لازم را از اداره کل راه و شهرسازی و دستگاه‌های مربوطه اخذ کنند.

--> اخبار مرتبط