یک‌شنبه 1 مهر 1403

اخراج سرمربی‌های فارست و برایتون / آشوب در برایتون: سه کارت قرمز در یک صحنه! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اخراج سرمربی‌های فارست و برایتون / آشوب در برایتون: سه کارت قرمز در یک صحنه! (عکس)

دیدار برایتون و ناتینگهام فارست به جنجال کشیده شد و داور در یک صحنه سه نفر از دو تیم را اخراج کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رابرت جونز، داور دیدار امروز برایتون و ناتینگهام فارست در دقایق پایانی با تصمیمی عجیب باعث شد تنشی که در جریان مسابقه وجود داشت به آشوب تمام‌عیار تبدیل شود. او در یک صحنه سه نفر را اخراج کرد و کنترل بازی عملا از دستش خارج شد.

شروع ماجرا از تکلی بود که مورگان گیبز - وایت روی پای بازیکن برایتون رفت و داور دومین کارت زرد را به او نشان داد و بازیکن فارست را از زمین اخراج کرد.

بازی به دقیقه 83 رسیده بود و درحالیکه فارست در خانه برایتون بازی می‌کرد موفق شده بود نتیجه را به تساوی 2-2 بکشاند. در این دقیقه گیبز - وایت روی پای ژوائو پدرو، مهاجم برایتون تکل رفت. رابرت جونز، داور مسابقه، ابتدا اشاره کرد که به نظر او گیبز - وایت توپ را بدون خطا به دست آورده و بازی باید ادامه پیدا کند ولی او در نهایت نظرش را تغییر داده و کارت زرد دوم را مقابل چشمهای بازیکن فارست گرفت.

این تصمیم باعث عصبانیت شدید نیمکت ناتینگهام شد. نونو اسپریتیو سانتو، سرمربی فارست، به شدت علیه اخراج بازیکنش اعتراض داشت و در مقابل فابیان هورتزلر، سرمربی برایتون هم به مقابله با نونو برخاست.

بازیکنان دو تیم و اعضای نیمکت‌ها در حال کشمکش بودند که داور از راه رسید و دو کارت قرمز پیاپی به نونو و هورتزلر نشان داد تا هر دو سرمربی مجبور به ترک زمین شوند. داور برای اینکه تنش را آرام کند به رویی پدرو سیلوا از نیمکت فارست هم کارت زرد نشان داد.

لیگ برتر چند دقیقه بعد در اکانت توییتری‌اش به این صحنه واکنش نشان داد و نوشت:" داور به خاطر خطای بی‌پروا روی پدرو به گیبز - وایت کارت زرد نشان داد. فابیان هورتزلر و نونو اسپیریتو سانتو به خاطر رفتار غیر قابل قبول‌شان بعد از این حادثه از زمین اخراج شدند و تصمیم داور درست بود".

اخراج سرمربی‌های فارست و برایتون / آشوب در برایتون: سه کارت قرمز در یک صحنه! (عکس) 2
اخراج سرمربی‌های فارست و برایتون / آشوب در برایتون: سه کارت قرمز در یک صحنه! (عکس) 3