پنج‌شنبه 19 مهر 1403

لیگ یک، فجر بازی و صدر را به پیکان واگذار کرد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
لیگ یک، فجر بازی و صدر را به پیکان واگذار کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در قالب رقابت های لیگ یک دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و پیکان تهران در روز 18 مهر 1403 از ساعت 17 مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت با پیروزی خودروسازان تهرانی همراه شد. گل اول پیکان را رضا رضایی روی حرکت تمرین شده این تیم در ثانیه 15 به ثمر رساند تا رکورد سریع ترین گل تاریخ فوتبال ایران را نیز تصاحب کند و در ادامه سامان نریمان جهان با ضربه استثنایی...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در قالب رقابت های لیگ یک دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و پیکان تهران در روز 18 مهر 1403 از ساعت 17 مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت با پیروزی خودروسازان تهرانی همراه شد.

گل اول پیکان را رضا رضایی روی حرکت تمرین شده این تیم در ثانیه 15 به ثمر رساند تا رکورد سریع ترین گل تاریخ فوتبال ایران را نیز تصاحب کند و در ادامه سامان نریمان جهان با ضربه استثنایی خود در دقیقه بیستم گل دوم پیکان را از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند تا پیکان با همین دو گل در مقابل طلایی پوشان شیرازی به برتری برسد و با یک تفاضل بیشتر از صنعت نفت صدر جدول لیگ یک را در نخستین روز از هفته ششم لیگ تصاحب کند.

انتهای پیام /