چهارشنبه 18 مهر 1403

ادامه درگیری بین هواداران و تیم ملی کره جنوبی / اوج تنش در کره: هوادار نباید دشمن ملی پوش باشد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ادامه درگیری بین هواداران و تیم ملی کره جنوبی / اوج تنش در کره: هوادار نباید دشمن ملی پوش باشد!

امروز فاش شد که بعد از بازی کره جنوبی و فلسطین، بازیکنان تیم ملی کره با هواداران این تیم درگیر شدند.

به گزارش "ورزش سه"، حمله رسانه‌های کره‌ای به تیم ملی این کشور بعد از تساوی بدون گل مقابل فلسطین همچنان ادامه دارد. امروز حتی مشخص شد که پنج‌شنبه شب بلافاصله بعد از پایان بازی کره و فلسطین که با تساوی 0-0 به پایان رسید برخی بازیکنان کره‌ای با هواداران حاضر در استادیوم درگیر شدند.

رسانه‌های کره‌ای از بازی تیم ملی کشورشان مقابل فلسطین به عنوان بدترین بازی تاریخ کره یاد می‌کنند. با اینکه بیشتر انتقادها به هونگ میونگ بو، سرمربی کره و جانشین یورگن کلینزمن، و فدراسیون فوتبال این کشور است اما ظاهرا در جریان بازی ستاره‌های کره‌ای هم از خشم تماشاچی‌ها در استادیوم جام جهانی سئول در امان نبودند.

حتی از دقیقه اول مسابقه بنرهایی روی سکوها دیده می‌شد که خواهان استعفای رئیس فدراسیون کره و اخراج هونگ میونگ بو از سرمربی‌گری بود. وقتی به دقایق پایانی رسیدیم کار به فحاشی علیه سرمربی کره و هو کردن او رسیده بود.

رسانه‌های کره امروز اعلام کردند که در پایان بازی درگیری‌هایی بین چند بازیکن کره و گروهی از تماشاچی‌ها اتفاق افتاده است. این درگیری‌ها زمانی شدید شد که کیم مین جائه، ستاره کره‌ای بایرن مونیخ، به سمت بخشی از سکوها که در حال شعار دادن علیه سرمربی تیم ملی بودند رفت و با حرکت دست به آنها اعتراض کرد. این کار او خشم هواداران را در پی داشت و تنش بین آنها و چند بازیکن کره که از کیم مین جائه حمایت می‌کردند به اوج رسید.

کیم مین جائه بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" من به هواداران گفتم که از آنها می‌خواهم بازیکنان را حمایت کنند. ما بازی را بد شروع نکردیم ولی هوادارها از همان اول انگار برای زدن ما آمده بودند. این واقعا ناراحت‌کننده است که هواداران تیم ملی از دقیقه اول بازی نخواهند تیم‌شان نتیجه بگیرد".

حرکت کیم مین جائه علیه تماشاچی‌ها و درگیری او با آنها و همچنین صحبتهایش در پایان بازی باعث شده این ستاره بایرن مونیخ با موجی سنگین از حملات مواجه شود. کانون هواداران تیم ملی کره امروز بیانیه ای درباره کیم مین جائه منتشر کرد و نوشت:" هواداران تیم ملی در حال سوت زدن و هو کردن رئیس فدراسیون و سرمربی بودند و آنها را متهم کردند که به رویاهایمان خیانت کرده‌اند. هیچکس با بازیکنان کاری نداشت. به نظر می‌رسد کیم مین جائه دچار سو تفاهم شده و فکر کرده هواداران علیه او هستند. البته روش او برای واکنش نشان دادن به سمت هواداران اصلا درست نبود و ما این را محکوم می‌کنیم".

در نهایت سون هیونگ مین، کاپیتان کره، هم در این موضوع وارد شد و گفت:" مساله‌ای مثل ماجرای کیم مین جائه دیگر هرگز نباید تکرار شود. ما نباید وقتی در خانه بازی می‌کنیم احساس کنیم سکوها با ما دشمن هستند. مهم این است که تیم حریف را در هم بشکنیم و پیروز شویم نه اینکه با هم درگیر باشیم".

ادامه درگیری بین هواداران و تیم ملی کره جنوبی / اوج تنش در کره: هوادار نباید دشمن ملی پوش باشد! 2
ادامه درگیری بین هواداران و تیم ملی کره جنوبی / اوج تنش در کره: هوادار نباید دشمن ملی پوش باشد! 3