دوشنبه 16 مهر 1403

ادامه سیل مصدوم‌ها: شاید کوتینیو به جام جهانی نرسد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ادامه سیل مصدوم‌ها: شاید کوتینیو به جام جهانی نرسد

اونای امری، سرمربی استون ویلا، تایید کرد که فیلیپه کوتینیو دچار مصدومیت شده و این خطر غیبت او در جام جهانی را افزایش داده است.

به گزارش "ورزش سه"، استون ویلا روز گذشته در حالی به مصاف منچستریونایتد رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی رسید که کوتینیو جایی در ترکیب این تیم نداشت. این موضوع باعث شد که بسیاری از هواداران این تیم و خبرنگاران رسانه‌های مختلف با این سوال روبرو شوند که دلیل غیبت این بازیکن برزیلی در چنین دیدار حساس و مهمی چه بوده است و امری پس از پایان بازی پاسخ این سوال را داد تا باعث نگرانی جدی کادر فنی و هواداران تیم ملی برزیل شده باشد. امری در گفتگو با بیرمنگام میل اظهار داشت:«کوتینیو مصدوم است. من نمی‌دانم که مدت زمان دوری او از میادین چقدر خواهد بود اما او امروز نمی‌توانست بازی کند و تا پس از پایان وقفه دیدارهای جام جهانی نیز برای ما به میدان نخواهد رفت. مصدومیت او از ناحیه ماهیچه است. او قرار نیست روز پنجشنبه یا یکشنبه بازی کند چون مصدوم است و برای مدت بیشتری نیاز به دوری از میادین دارد.»

استون ویلا موفق شد در غیاب این بازیکن نیز سه امتیاز حساس و ارزشمند را برابر منچستریونایتد به دست آورد اما خبر مصدومیت او در فاصله دو هفته تا برگزاری جام جهانی 2022 قطر، خبر خوبی برای تیته نیست و مطمئنا باعث نگرانی کادر فنی تیم ملی برزیل شده است. به این ترتیب باید دید که آیا این بازیکن می‌تواند به موقع خودش را برای حضور در جام جهانی آماده کند یا او هم مانند بسیاری دیگر از بازیکنان در هفته‌های اخیر به فهرست غایبان جام جهانی اضافه خواهد شد.

ادامه سیل مصدوم‌ها: شاید کوتینیو به جام جهانی نرسد 2