شنبه 7 مهر 1403

ادامه ماجراجویی‌های یک ایرانی در بوندسلیگا

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
ادامه ماجراجویی‌های یک ایرانی در بوندسلیگا

یک مربی ایرانی در بوندسلگای آلمان فعالیت دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کیارش ملکی، مربی شناخته‌شده ایرانی شاغل در لیگ بوندسلیگای آلمان برای سومین سال پیاپی به عنوان کمک مربی تیم والیبال بانوان مونستر فعالیت خواهد کرد.

ملکی که امسال چهارمین فصل حضور خود در این لیگ را تجربه می‌کند، در این خصوص به خبرنگار ما گفت: «امسال تیم ما از بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای تشکیل شده است و ما یک دوره آماده‌سازی بسیار خوب و مؤثر را پشت سر گذاشته‌ایم. بازیکنان با تعهد بالا و تمرکز فراوان در تمرینات شرکت کرده‌اند که این امر نوید یک فصل موفق را می‌دهد.»

در لیگ بوندسلیگای والیبال بانوان امسال 9 تیم حضور دارند که هرکدام به دنبال کسب بهترین جایگاه هستند. تیم والیبال مونستر در هفته اول لیگ روز شنبه به مصاف تیم سول (Suhl) خواهد رفت؛ تیمی که همیشه به عنوان یکی از رقبایقدرتمند لیگ شناخته شده و چالش‌های زیادی برای حریفان خود ایجاد کرده است.

ملکی در این خصوص می‌گوید: «سول همواره حریفی سخت بوده و ما انتظار یک بازی پرچالش را داریم، اما با توجه به آمادگی و انگیزه بازیکنان‌مان، امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.»

فصل جدید بوندسلیگا برای این مربی لژیونر ایرانی همراه با مونستر فرصت‌های تازه‌ای را به ارمغان می‌آورد و تیم به دنبال آن است که با ترکیبی از جوانان و تجربه، موفقیت‌های بیشتری را در این رقابت‌ها به دست آورد.

مربی ایرانی که سابقه نایب قهرمانی جام حذفی والیبال بانوان آلمان و کسب رتبه سوم بوندس لیگا را دارد معتقد است تیم‌شان در سه سال اخیر به هدف اصلیش که حضور در پلی آف بود رسیده و در فصل جدید نیز به دنبال کسب نتایج بهتری است. در لیگ 9 تیمه بوندسلیگا بانوان، 6 تیم دارای کیفیت نزدیک به هم هستند و نمی‌توان پیش بینی دقیقی از روند فصل داشت.

گفتنی است این مربی اهل ارومیه شاغل در اروپا، در تابستان امسال همراه با تیم ملی والیبال بانوان لوگزامبورگ در رقابت‌های سیلور لیگ اروپا نیز شرکت کرده بود.

258 258

کد خبر 1963797