پنج‌شنبه 3 آبان 1403

ارومیه

ارومیه

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم‌های چادرملو، مهرگان نور، فولاد سیرجان، سایپا، گیتی‌پسند و طبیعت در هفته دوم لیگ برتر والیبال موفق به شکست حریفان خود شدند.

خبرگزاری دانشجو

تیم‌های چادرملو اردکان، مهرگان نور، فولاد سیرجان ایرانیان، سایپا تهران، گیتی‌پسند اصفهان و طبیعت در هفته دوم لیگ برتر مردان موفق به شکست حریفان خود شدند.

خبرگزاری تسنیم

تیم‌های والیبال چادرملو اردکان، مهرگان نور، فولاد سیرجان ایرانیان، سایپا تهران، گیتی‌پسند اصفهان و طبیعت در هفته دوم لیگ برتر موفق به شکست حریفان خود شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در هفته دوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان عصرچهارشنبه 18 مهرماه تیم تازه لیگ برتری مهرگان نور در بازی خانگی درسالن امام خمینی (ره) این شهر میزبان تیم شهرداری ارومیه بود و در نهایت میهمان خود را با نتیجه قاطع 3 بر صفر با شکست بدرقه کرد. نوری‌ها در این دیدار در سه دست متوالی با امتیازهای (25 بر 18)، (25 بر 15) و (25 بر 22)...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، معاون اول رئیس جمهور در این جلسه که صبح امروز (چهارشنبه) با حضور وزیر جهاد کشاورزی و معاون علمی رئیس جمهور، روسای سازمان‌های محیط زیست و سازمان برنامه و بودجه، استانداران استان‌های حوزه آبریز دریاچه ارومیه و مدیران سازمان‌ها و دستگاه‌های عضو کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه برگزار شد گفت: مشکل دریاچه ارومیه، تنها یک بحران برای سه استان همجوار دریاچه...

خبرگزاری مهر

در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال شاگردان پیکان اکبری مقابل تیم فولاد سیرجان شکست خوردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته دوم لیگ برتر والیبال چهارشنبه، 18 مهر با 6 دیدار در شهرهای سیرجان، نور، تهران (دو بازی)، مشهد و رفسنجان پیگیری شد. در یکی از دیدارهای این هفته فولاد سیرجان ایرانیان که مدافع عنوان قهرمانی است و هفته اول استراحت داشت، میزبان شاگردان پیمان اکبری یعنی پیکان تهران بود. شاگردان بهروز عطایی در فولاد که به تازگی قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شدند و از...

وب‌گاه ورزش سه

تیم مهرگان نور با شکست شهرداری ارومیه تیم صدرنشین هفته نخست لیگ برتر والیبال مردان به اولین برد خود دست یافت.

خبرگزاری تسنیم

تیم والیبال پیشکسوتان توابع تهران با پیروزی مقابل گلستان نام خود را به‌عنوان قهرمان رقابت‌های پیشکسوتان ایران ثبت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از بازداشت حمله کنندگان به جلسه رسمی شورای شهر نقده خبر داد.

وب‌گاه الف

معاون اول رئیس‌جمهور دستور داد با همکاری استانداران سه استان حاشیه حوزه آبریز دریاچه ارومیه و دستگاه‌های مرتبط بررسی‌های لازم درباره اقدامات گذشته و راهکارهای علمی برای نجات دریاچه ارومیه صورت گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس‌جمهور دستور داد با همکاری استانداران سه استان حاشیه حوزه آبریز دریاچه ارومیه و دستگاه‌های مرتبط بررسی‌های لازم درباره اقدامات گذشته و راهکارهای علمی برای نجات دریاچه ارومیه صورت گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اول رئیس جمهوری گفت: دریاچه ارومیه، تنها دریاچه جهان نیست که با بحران روبرو شده وکشورهای دیگر نیز با چنین بحرانی روبرو بوده‌اند که آن را حل کرده‌اند اکنون ما نیز باید با استفاده از دستاوردهای این کشورها، بحران دریاچه ارومیه را حل کنیم.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور دستور داد بررسی‌های لازم درباره اقدامات گذشته در زمینه نجات دریاچه ارومیه و راهکارهای علمی برای نجات این دریاچه احصا شده و یک برنامه مدون تهیه شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اول رئیس جمهور در نخستین جلسه «کارگروه ملی نجات دریاچه اورمیه» در دولت چهاردهم گفت: دریاچه ارومیه تنها دریاچه ای در جهان نیست که با بحران روبرو شده است، کشورهایی مختلفی با این بحران روبرو شده اند، باید مطالعه کنیم که آنها چطوراین مشکل را حل کرده اند، اینکه بگوییم نمی شود «هنر» نیست، باید «راهکار» پیشنهاد داد و مشکل را حل کنیم.