دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

ادعای جنجالی شبنم فرشادجو علیه 5 مرد سینماگر مطرح ایرانی

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
ادعای جنجالی شبنم فرشادجو علیه 5 مرد سینماگر مطرح ایرانی

شبنم فرشادجو با انتشار پستی در اینستاگرامش تصاویر 5 مرد سینمای ایران را منتشر کرده و با انتشار این عکس این افراد نوشت: هرکسی این اشخاص رو دنبال میکنه من را آنفالو کند.

به گزارش مشرق، شبنم فرشادجو عکسی از 5 کارگردان و بازیگر مرد سینما منتشر کرد و آنها را غیر مستقیم محکوم کرد شبنم فرشادجو، بازیگر تئاتر و تلویزیون با انتشار پستی در اینستاگرامش تصاویر 5 مرد سینمای ایران را منتشر کرده و جنبش «من هم» را تگ کرده است.

او با انتشار عکس این افراد نوشت: «هرکسی این اشخاص رو دنبال میکنه در اینستاگرام لطفا من رو آنفالو کنه.»

سوم فروردین 1401، سمیه میرشمسی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز سینمای ایران، با انتشار 22 رشته توییت، مجموعه اتفاق‌های پشت صحنه یک فیلم را توضیح داد و ادعا کرد بعد از چند برخورد میان او و این بازیگر باسابقه، در معرضِ آزار قرار گرفته است.

این دستیار کارگردان که روایتش در توییتر با واکنش‌های گسترده همراه بود، ادعا کرده که برخی از عوامل فیلم از این ماجرا خبر دارند.

این اولین‌باری است که چنین اتهامی علیه یکی از چهره‌های شناخته شده هنری در ایران، به صراحت مطرح می‌شود و جمعیتی بزرگ از زنان سینما، آن را پیگیری می‌کنند.

بعد از این افشاگری برخی بازیگران و افراد دخیل در حوزه سینما به این جنبش پیوستند.

**بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود. ادعاهایی که در صفحه me_too_movement_iran منتشر نشده همچنان راستی آزمایی نشده و منبع این خبر سایت‌های انصاف‌نیوز، آخرین خبر و سایت برترین‌هاست.

ادعای جنجالی شبنم فرشادجو علیه 5 مرد سینماگر مطرح ایرانی 2