یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ادعای عجیب: این کاپیتان از جرارد هم بهتر بود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ادعای عجیب: این کاپیتان از جرارد هم بهتر بود!

تیم شروود، هافبک سابق تاتنهام، معتقد است که عملکرد جوردن هندرسون به عنوان کاپیتان از استیون جرارد بهتر بود.

به گزارش "ورزش سه"، هندرسون در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته به دوران حضورش در لیورپول پایان و در تصمیمی غیرمنتظره راهی لیگ فوتبال عربستان و باشگاه الاتفاق شد.

اما شرایط در این باشگاه مطابق انتظار این بازیکن انگلیسی پیش نرفت و او در نهایت مجبور شد که با در پنجره زمستانی در ماه ژانویه از این باشگاه جدا شود و با ترک عربستان به فوتبال هلند و باشگاه آژاکس بپیوندد.

با این حال، به نظر می‌رسد که او هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد که از اتفاقات شش ماه گذشته خیلی هم ناراحت و دلگیر نیستند و روزهای خوب این ستاره انگلیسی در آنفیلد را از یاد نبرده‌اند.

شروود در گفت‌وگو با ویلیام هیل درباره این ستاره سابق لیورپول اظهار داشت: "هندرسون از نظر من بهترین کاپیتانی است که لیورپول در تاریخ برگزاری لیگ برتر انگلیس داشته است و من هیچ شکی در این باره ندارم.

من فکر می‌کنم که او در کاپیتانی حتی از استیون جرارد هم بهتر بود، چون هندرسون بود که موفق شد قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان را به دست آورد. البته که جرارد هم عالی بود و لیورپول با او هم فاتح لیگ قهرمانان شد. از نظر کاپیتانی، هندرسون چیزی بیشتر از آنچه در زمین می‌بینید را در اختیار تیم قرار می‌دهد و شاید جرارد هم این کار را انجام می‌داد اما هندرسون رویایی است که هر مربی در سر دارد، چون می‌توان تیم را در مسیر درست پیش ببرد و خواسته‌های مربی را برآورده کند."

ادعای عجیب: این کاپیتان از جرارد هم بهتر بود! 2