شنبه 29 اردیبهشت 1403

ادعای عجیب: حریف ایران بازیکن 27 ساله داشت!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ادعای عجیب: حریف ایران بازیکن 27 ساله داشت!

محمد وکیلی می‌گوید سرمربی تیم جوانان سائوپائولو اعتراف کرده که بازیکن 27 ساله داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای آمادگی هر چه بیشتر و حضور در هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان که از 11 تا 20 مرداد به میزبانی آرژانتین در شهر سان خوآن برگزار می‌شود، حدود یک هفته است که در برزیل در اردوی تدارکاتی به سر می‌برد.

این تیم پس از دیدار با جوانان سائوپائولو و شکست سه بر صفر آن‌ها راهی دیدار فینال شد و فردا (دوشنبه نهم مرداد) از ساعت 19 به مصاف بلغارستان خواهد رفت.

محمد وکیلی پس از پیروزی تیمش در مسابقه با جوانان سائوپائولو اظهار کرد: سومین بازی تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات چهارجانبه با تیم جوانان سائوپائولو بود. این تیم زیر 21 سال است اما مربی تیم گفت که لیبرو آن‌ها حدودا 27 ساله و با تجربه است. بسیار خوشحالم که موفق شدیم این تیم را سه بر صفر شکست دهیم.

مسابقه راحتی نبود. هیجان سالن زیاد بود و سائوپولو هم تیمی قابل احترام است و در ست دوم امتیازاتی نزدیک با ایران داشت اما توانستیم 27 بر 25 این تیم را در این ست و در نهایت سه بر صفر شکست دهیم. بازیکنانم امروز بازی خوبی داشتند و انگیزه‌شان حضور در دیدار فینال برابر بلغارستان بود.

وکیلی با تاکید بر این که از بازی‌های تدارکاتی در تورنومنت چهارجانبه برزیل به خوبی استفاده کرده‌اند، گفت: امیدوارم بازی با بلغارستان هم یک بازی خوب و از سطح بالایی برخوردار باشد تا برای مسابقات قهرمانی جهان آماده شویم. تیم‌های ایران برزیل و بلغارستان پس از این مسابقات به آرژانتین خواهند رفت تا در تورنمنت جهان شرکت کنند البته هر کدام از این تیم‌ها در مرحله مقدماتی در یک گروه متفاوت قرار دارند و این مسابقات کمک می‌کند تا ما برای حضور در قهرمانی جهان آماده‌تر شویم.

او در پایان با اشاره به میزبانی خوب برزیل گفت: این مسابقات را عالی برگزار کردند و داوری بی طرف بود. امیدوارم بازیکنان فردا عملکرد بهتری نسبت به مسابقات قبل داشته باشند.

ادعای عجیب: حریف ایران بازیکن 27 ساله داشت! 2