شنبه 7 مهر 1403

ادعای فهم زبان دنیا و سواد بین الملل در عمل بیاید

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
ادعای فهم زبان دنیا و سواد بین الملل در عمل بیاید

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با انتشار پیامی نسبت به عملکرد و گفتار دولت در مواجهه با اسرائیل و مسئله فلسطین واکنش شنان داد. متن این پیام که در پیامرسان ایکس منتشر شده به شرح زیر است: آقایان پر پرستیژ و درس‌خوانده در پاستور که ادعای فهم زبان دنیا و سواد بین‌الملل دارند. نباید بیشتر بر ظرافت سخنان و رفتارشان در مقابل دنیا تامل...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با انتشار پیامی نسبت به عملکرد و گفتار دولت در مواجهه با اسرائیل و مسئله فلسطین واکنش شنان داد.

متن این پیام که در پیامرسان ایکس منتشر شده به شرح زیر است:

آقایان پر پرستیژ و درس‌خوانده در پاستور که ادعای فهم زبان دنیا و سواد بین‌الملل دارند. نباید بیشتر بر ظرافت سخنان و رفتارشان در مقابل دنیا تامل می‌کردند؟ طوری نسنجیده رفتار نکنید که دشمنان به ایران عزیزمان طمع کنند و دوستان دلسرد شوند.

همچنین در پیام دیگری با مخاطب قرار دادن ریاست جمهوری نوشت: مردم به شما رای ندادند تا به سمت خلع سلاح ایران پیش روید! که پژواک خصمانه عدم بازدارندگی ایران و متحدانمان باشید! مردم دیپلماسی عزتمندانه‌ای می‌خواهند که ضامن امنیت و رفاه بیشتر آنان باشد. این دو امر با استراتژی در پیش‌گرفته شده، فرسنگ‌ها فاصله دارد.