دوشنبه 11 تیر 1403

ارائه توانمندی‌ها در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی و پژوهشی

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
ارائه توانمندی‌ها در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی و پژوهشی

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بر اساس فراخوانی که ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی ارائه کرده، شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌های فعال درحوزه‌های گوناگون علوم و فناوری شناختی می توانند محصولات و دستاوردهای فناورانه خود در این حوزه را در دهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی " ایران ساخت" عرضه و به نمایش گذارند.

دهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی «ایران‌ساخت» همزمان با هفته پژوهش و بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار کشور از 19 تا 22 آذرماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

دهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران در 14 بخش موضوعی نفت و پتروشیمی، برق، الکترونیک و نرم‌افزار، عمران و ساختمان، مکانیک، شیمی و متالوژی، کشاورزی و محیط‌زیست، فیزیک پایه، تجهیزات عمومی آزمایشگاهی، مواد آزمایشگاهی، مهندسی پزشکی و زیست مواد، تجهیزات آزمون صنعتی، خدمات کالیبراسیون و تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی مدارس برگزار می شود.

حضور قطعی ثبت نام کنندگان در نمایشگاه پس از تأیید فنی محصولات آنها ومحرز شدن نقش آنان در بومی‌سازی و دستیابی به فناوری ساخت و یا تولید محصولات امکان‌پذیر خواهد بود.

محصولات با در نظر گرفتن شرایط دانش‌بنیانی و دو سنجه سطح فناوری ذاتی و میزان بومی‌سازی، ارزیابی و سطح‌بندی می‌شوند و شرکت‌ها می‌توانند دستورالعمل ارزیابی فنی محصولات را در سایت نمایشگاه مشاهده کنند.

شرکت‌های عرضه‌کننده تجهیزات و مواد آزمایشگاهی می‌توانند فرآیند مربوط به ثبت نام شرکت و ثبت محصول را در سایت نمایشگاه آغاز کنند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
ارائه توانمندی‌ها در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی و پژوهشی 2