جمعه 10 فروردین 1403

ارائه خدمات زیارتی اربعین به بازنشستگان کشوری

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع

صندوق بازنشستگی کشوری با هدف تسهیل حضور بازنشستگان کشوری در راهپیمایی اربعین حسینی، مجموعه‌ای از خدمات زیارتی و برنامه‌های فرهنگی را ارائه می‌کند.

به گزارش ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، این صندوق با هدف تسهیل حضور پرشور بازنشستگان کشوری در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی از طریق مهیا کردن محل استراحت و اسکان زائرین بازنشسته و خانواده آنان، مجموعه‌ای از خدمات زیارتی شامل برپایی موکب، اسکان بازنشستگان مشترک این صندوق و خانواده آنان و برنامه‌های فرهنگی را ارائه می‌کند.

زائرین بازنشسته و علاقه‌مند می‌توانند در صورت تمایل از امروز به مدت یک هفته تا روز چهارشنبه 2 شهریورماه 1401 برای ثبت درخواست امکان استفاده از مجموعه خدمات ایام اربعین صندوق بازنشستگی کشوری از طریق سامانه مربوطه در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir اقدام کنند.

همچنین این صندوق جهت تسهیل عزیمت زائرین به کربلای معلا و حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی اقدام به مشارکت در برپایی موکب‌هایی در شهرهای کربلا، نجف و مسیر نجف به کربلا در کشور عراق کرده است تا همراه با زائرین حسینی به ویژه بازنشستگان در این مراسم معنوی و باشکوه مشارکت کند.

ثبت‌نام از متقاضیان هیچگونه تعهدی برای صندوق بازنشستگی کشوری جهت اعزام و حمل و نقل برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.

با توجه به اینکه بر اساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین تشرف به زیارت اربعین حسینی منوط به ثبت نام در سامانه سماح و رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی در این زمینه است، بنابراین مشتاقان باید در این سامانه ثبت‌نام قطعی کرده و سپس به سایت صندوق بازنشستگی کشوری مراجعه و برای استفاده از محل اسکان زائرین حسینی و سایر خدمات ثبت‌نام کنند.