دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اراکچی: نباید از حالا خودمان را قهرمان بدانیم / سرمربی الریاضی: با حفظ تمرکز از فشار خارج شدیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اراکچی: نباید از حالا خودمان را قهرمان بدانیم / سرمربی الریاضی: با حفظ تمرکز از فشار خارج شدیم

سرمربی تیم بسکتبال الریاضی گفت: با حفظ تمرکز از زیر فشار بازی خارج شدیم و به پیروزی رسیدیم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، احمد الفران سرمربی تیم بسکتبال الریاضی لبنان، درباره پیروزی شاگردانش مقابل شهرداری گرگان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا، گفت: بازی بسیار سختی بود و از قبل این موضوع را می‌دانستیم. دو تیم بازیکنان بزرگی دارند که کار هر دو آن‌ها را سخت می‌کند.

وی ادامه داد: می‌دانستیم بازی در خانه و زیر فشار هواداران گرگان چقدر سخت است، ضمن اینکه آنها نفراتی چون جمشیدی و یخچالی را در ترکیب خود داشتند. به هر حال توانستیم تمرکز خود را حفظ کنیم و از زیر فشار خارج شویم.

احمد الفران در پایان نیز از میزبانی فدراسیون ایران بسیار قدردانی کرد.

وائل اراکچی، ستاره ملی‌پوش الریاضی لبنان نیز گفت: ما برای برد به این بازی آمده بودیم و از سختی‌های بازی خبر داشتیم‌. بسکتبال ایران و لبنان از خوب‌های قاره آسیا است و قطعا حضور در چنین بازی‌های نیازمند تمرکز بسیار بالا است.

وی ادامه داد: بسیار علاقمند اتمسفر و جو تماشاگران ایرانی هستم. بسکتبال این کشور از خوب‌های آسیا است و شهرداری گرگان نیز ستاره‌های خوبی در ترکیب دارد. با این حال هر بازی شانسی دیگر است و باید برای بازی برگشت آماده شویم.

اراکچی گفت: از الان نباید خودمان را قهرمان بدانیم چون با وجود میزبانی در بازی دوم، همچنان کار سخت است و باید با یک دید جدید راهی بازی دوم شویم.