جمعه 28 اردیبهشت 1403

اردبیل

اردبیل

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور تا پنجشنبه خبر داد و نسبت به آب‌گرفتگی، سیلاب و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی در حال ورود به کشور است. به تدریج گستره این سامانه بارشی به کل نیمه‌غربی خواهد رسید. با فعالیت سامانه بارشی و ادامه بارش‌ها امروز یکشنبه (2 اردیبهشت) در ساعات عصرگاهی در 20 استان پیش‌بینی می‌شود. بارش‌هایی که با هشدار زرد همراه است. به گزارش عرشه آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «استان‌های کرمان، شمال هرمزگان،...

وب‌گاه مشرق نیوز

بیله‌سوار مغان شهری مرزی در پیشانی کشور به عنوان قطب کشاورزی مشهور است. بهار بیله‌سوار با خودنمایی محصولات کشاورزی و طبیعت رنگارنگ آن هر بیننده‌ای را جذب می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

تصاویری از بهار در شهر بیله‌سوار، واقع در دشت مغان استان اردبیل، به وسیله پهپاد منتشر شده است. بهار بیله‌سوار با خودنمایی محصولات کشاورزی و طبیعت رنگارنگ آن هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. بیله‌سوار علاوه بر مناطق زیبای طبیعی و مزارع و باغات فراوان و حضور عشایر کوچ‌نشین داری اماکن تاریخی متعددی مانند قلعه قیز قالاسی، تپه باستانی نرگس و کاروانسرا‌های تاریخی بسیاری است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طی سی روز، بیش از 4690 ساعت از سوی کاربران کتابخانه‌های عمومی به طرح بهار در بهار اختصاص یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برخی از هنرمندان موسیقی در نیمه اول اردیبهشت ماه کنسرت‌هایی را تدارک دیده‌اند که بیشتر آنها همچنان در گونه موسیقی پاپ است.

وب‌گاه عصر ایران

56 اصله الوار قاچاق جنگلی در اردبیل کشف و ظبط شد و در این رابطه یک نفر متخلف دستگیر و به مراجع قضایی استان معرفی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: در بسیاری از نقاط کشور از یکم تا 6 اردیبهشت ماه شاهد تشدید بارش‌ها خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ سازمان هواشناسی امروز برای بیشتر استان‌های کشور از ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی کرد و از ورود سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه و آغاز بارش‌ها در غالب مناطق کشور به جز نوار شرقی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اسرائیلی ها باید از یک هفته اخیر و 3 شکست بزرگ و واضح آن بعنوان فصلی جدید در حیات موقت رژیم صهیونیستی یاد کنند و از امروز با سرعت بیشتری نظاره‌گر ورق خوردن رخدادها باشند.

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (3 اردیبهشت) گفت: در پی ورود این سامانه، در غالب مناطق کشور به‌جز نوار شرقی بارش و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (3 اردیبهشت) خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

در اردبیل، شرق آذربایجان شرقی، زنجان و ارتفاعات البرز مرکزی، دامنه‌های شرقی زاگرس مرکزی شامل استان‌های همدان، مرکزی، قم، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، برخی نقاط اصفهان، شمال و شرق فارس، یزد، نیمه غربی کرمان و شمال هرمزگان رگبار باران را خواهیم داشت.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی گفت: در پی ورود این سامانه، در غالب مناطق کشور به‌جز نوار شرقی بارش و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی گفت: در پی ورود این سامانه، در غالب مناطق کشور به‌جز نوار شرقی بارش و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور از روز دوشنبه خبر داد.