پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اردبیل

اردبیل

وب‌گاه عصر ایران

امروز یکشنبه (26 فروردین) در شمال شرق و نوار شرقی کشور واقع در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و در بخش‌هایی از یزد، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و بعد از ظهر در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش رخ خواهد داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: وزش باد شدید با سرعت لحظه‌ای 32 نات و بیشینه ارتفاع امواج در مناطق ساحلی 1 تا 2.5 متر و در مناطق دور از ساحل تا بیش از 2.5 متر همراه با رگبار باران و رعد و برق برای فردا دوشنبه (27 فروردین‌ماه) در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در خلیج فارس و نواحی جنوبی استان بوشهر و برای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه (27 تا 29 فروردین‌ماه) در مناطق ساحلی و دور از ساحل...

وب‌گاه عصر ایران

این میزان برف عمدتاً در البرز، زاگرس میانی و مناطقی از شمالغرب کشور واقع شده است و بخش‌هایی از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، گیلان، مازندران، البرز، تهران، لرستان و چهارمحال و بختیاری را در بر می‌گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از اواخر وقت دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی از جنوب کشور، بارش در استان‌های بوشهر و فارس آغاز خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - نمایندگان سازمان علمی - آموزشی یونسکو ویژگی‌های کاروانسرای شاه عباسی شهرستان نیر را برای جلب توجه گردشگران داخلی و خارجی و ماندگاری مسافران در استان اردبیل مهم ارزیابی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل از یک پاکبان که فیلم از خود گذشتگی‌اش در جریان بارش‌های 2 روز گذشته در فضای مجازی انتشار یافت، تقدیر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی از سمت غرب و شمال و شرق کشور از فردا تا پایان هفته خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی صنعت آب میزان پوشش برف کشور را حدود 2 درصد اعلام کرد که عمدتاً در البرز، زاگرس میانی و مناطقی از شمالغرب کشور واقع شده است.

وب‌گاه فرارو

براساس داده‌های سازمان هواشناسی طی هفت روز گذشته منتهی به 23 فروردین‌ماه، 7.7 میلیمتر بارش در این بازه زمانی دریافت شده که این میزان در بلندمدت 6.2 میلیمتر است؛ بنابراین، 24.5 درصد بارش بیشتر در این بازه زمانی دریافت شده است.

وب‌گاه گسترش

باوجود آنکه کشور نیازمند بارندگی است اما شاهد آن بودیم که در سال آبی، بارندگی کاهش پیدا کرد.

وب‌گاه الف

دبیر کمیته شیر وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به توزیع 160 میلیون پاکت شیر در مدارس در سال 1402 گفت: تا پایان اردیبهشت 15 نوبت شیر در مدارس توزیع خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

حسین اسدالهی، دبیر کمیته شیر مدارس، درباره روند توزیع شیر در مدارس با آغاز سال جدید اظهار کرد: «وزارت آموزش و پرورش از 23 مهر 1402 آماده توزیع شیر در مدارس بود، اما روال کار تا آبان ماه به طول انجامید و دلیل آن، آماده نبودن شرکت‌های لبنی بود.»

وب‌گاه گسترش

برخی رسانه‌ها با سوءبرداشت از سخنان مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، از افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان این سازمان صحبت کرده بودند که چنین موضوعی در سخنان مدیرعامل این سازمان در استان اردبیل مطرح نشده بود.

خبرگزاری تسنیم

دبیر کمیته شیر وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به توزیع 160 میلیون پاکت شیر در مدارس در سال 1402 گفت: تا پایان اردیبهشت 15 نوبت شیر در مدارس توزیع خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از ابتدای سال جاری تا 23 فروردین‌ماه به‌طور میانگین 150.2 میلیمتر بارش در کشور ثبت شده که نسبت به میانگین بلند مدت (189.3 میلیمتر) با کاهش 20.7 درصدی بارش روبرو هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

از اواخر وقت دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی از جنوب کشور، بارش باران و وزش باد شدید در بیشتر استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.