چهارشنبه 13 تیر 1403

ارزیابی بازیکنان سایپا از رتبه چهارمی والیبال آسیا

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
ارزیابی بازیکنان سایپا از رتبه چهارمی والیبال آسیا

بازیکنان تیم والیبال سایپا حضور این تیم در رتبه چهارم باشگاه‌های آسیا را موفقیتی برای والیبال بانوان ایران برشمردند و تاکید کردند که طلسم شکسته شده است و به آینده والیبال زنان ایران برای کسب سکو در آسیا بسیار امیدوارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال بانوان سایپا با پذیرش شکست برابر نماینده کشور میزبان در دیدار رده‌بندی جام بیست‌ویکم، به عنوان چهارمی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا اکتفا کرد.

بازیکنان تیم والیبال سایپا حضور این تیم در رتبه چهارم باشگاه‌های آسیا را موفقیتی برای والیبال بانوان ایران برشمردند و تاکید کردند که طلسم شکسته شده است و به آینده والیبال زنان ایران برای کسب سکو در آسیا بسیار امیدوارند. پوران زارع درباره این مسابقات گفت: برای مقام سومی امروز بازی کردیم اما نتوانستیم کارایی روزهای دیگر را داشته باشیم. از بچه‌ها تشکر می‌کنم، خیلی خوب بازی کردند و خدا شکر که در جایگاه چهارم آسیا قرار گرفتیم. منا آشفته با تاکید بر اینکه بازیکنان سایپا خیلی خوب کارکردند، گفت: به بچه‌ها خشته نباشی می‌گویم. تمام توان خود را در دیدار رده‌بندی گذاشتیم اما تیم تایلند قدرتمند بود و خوب کار کرد. وی با یادآوری رالی‌های خیلی طولانی دو تیم این مسابقه، افزود: خیلی تلاش کردیم که برویم روی سکو، اما نشد و به تایلند کسب مقام سومی را تبریک می‌گویم. آشفته اظهار داشت: آرزو می‌کنم در آینده والیبال بانوان ایران حس خوب این روزها را با رفتن روی سکو تکمیل کنند. سودابه باقرپور نیز با ابراز خوشاحلی از کسب جایگاه چهارم آسیا تصریح کرد: خوشحالم برای والیبال بانوان ایران چون در این مسابقات نشون دادند که می‌توانند در بین چهار تیم برتر آسیا قرار گیرند. وی درباره مسابقه با نماینده تایلند در آخرین روز مسابقات گفت: تایلند با تمام توان به میدان آمده بود. بازیکنان سایپا متاسفانه از نظر بدنی کم آوردند و نتیجه مسابقه را واگذار کردند. باقرپور ادامه داد: خدا را شکر که تاریخ ساز شدیم و در بین چهار تیم برتر آسیا قرار گرفتیم. مهدیه خواجه‌کلایی نیز گفت: تیم سایپا شرایط سختی برای اعزام به این مسابقات داشت. با تمرینات کمی به این میدان وارد شدیم حدود یک ماه و سه بازیکن از قرنطینه کرونا به مسابقات آمدند. وی تاکید کرد: خوشبختانه به اهداف تیم که قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر بود، رسیدیم به رغم اینکه بازی تدارکاتی نداشتیم. خواجه‌کلایی روند بازی‌های سایپا را اینگونه ارزیابی کرد: بازی اول و دوم سخت بود کمی اشتباهات فردی بازیکنان نیز زیاد بود، اما رفته رفته بهتر و همدل‌تر شدیم. در مجموع بازی‌های خوبی برگزار کردیم، تاریخ ساز شدیم و تبریک می‌گویم به همه بازیکنان و کادر فنی تیم سایپا. وی با بیان اینکه بت شکست، گفت: یقین دارم که در آینده، والیبال بانوان ایران می‌تواند جایگاه بهتری کسب کند.