شنبه 29 اردیبهشت 1403

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در بازار قیمت بیت کوین روند صعودی را تجربه کرده است و ارزش هر واحد آن به 66,107 (شصت و شش هزار و یکصد و هفت) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 1.05 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار رمزارزهای دیجیتال سقوط کرد و بیت‌کوین و اتریوم نیز چهار و پنج درصد از ارزش خود را از دست دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در بازار قیمت بیت کوین شیب نزولی را تجربه کرده است و به 66,398 (شصت و شش هزار و سیصد و نود و هشت) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 3.03 درصدی داشته است.

وب‌گاه گسترش

با افزایش بررسی‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) درباره امنیت اتریوم، انتظار برای تصویب یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) بر پایه اتریوم افزایش یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیستم درآمدزایی تلگرام با سبک و سیاق جدیدی شروع به کار کرد که در آن حتی صاحبان ساکن ایران کانال‌های تلگرام هم می‌توانند کسب درآمد کنند. گجت نیوز: سیستم درآمدزایی تلگرام با سبک و سیاق جدیدی شروع به کار کرد که در آن حتی صاحبان ساکن ایران کانال‌های تلگرام هم می‌توانند کسب درآمد کنند. تلگرام روز گذشته یکی از سخاوتمندانه‌ترین سیستم درآمدزایی در تاریخ شبکه‌های اجتماعی را معرفی کرد. مالکان...

وب‌گاه گسترش

برای اولین بار در تاریخ، هاوینگ بیت کوین به تعویق افتاد.

وب‌گاه گسترش

بیت کوین (BTC) با به عنوان اولین و مهم‌ترین ارز دیجیتال، نقشی حیاتی در تعیین روند کلی بازار ارزهای دیجیتال ایفا می‌کند. این ارز به عنوان معیاری برای ارزیابی وضعیت کلی بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود و تغییرات قیمت آن معمولاً نشان‌دهنده حالت کلی بازار است.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری فعالیت هرمی طرح پانزی در ساری خبر داد و گفت: تا این لحظه تعداد شکات و مال باختگان بیش از 600 نفر و مبلغ کلاهبرداری بالغ بر 1000 میلیارد ریال بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سم بنکمن - فرید، بنیانگذار و مدیرعامل سابق صرافی ارز‌های دیجیتال «اف‌تی‌ایکس»، به جرم کلاهبرداری چندین میلیارد دلاری به 25 سال زندان محکوم شد.

وب‌گاه گسترش

بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته با یک کاهش نسبتاً کوچک 0.25 درصدی مواجه شد. قیمت بیت‌کوین در این بازه زمانی به 70,215 دلار رسید. ارز دیجیتال بیت‌کوین در مقایسه با همین زمان از هفته گذشته، با یک افزایش 9.97 درصدی مواجه بود.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در تحقیقات میدانی کارآگاهان، دو لیدر شرکت مذکور با همکاری یکی دیگر از برادران خود ساکن در کشور آلمان با تبلیغ پلت فرم شرکت بازاریابی شبکه‌ای WDC در فضای مجازی با وعده معاملات ارز دیجیتال و پرداخت سود‌های کلان با حداقل عضویت 100 دلار اقدام به عضوگیری (برابر گزارشات بالغ بر 600 نفر در سطح کشور) و در نهایت کلاهبرداری کردند که موضوع به مقام...

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری فعالیت هرمی در ساری خبر داد و گفت: تا این لحظه تعداد شکات و مال باختگان بیش از 600 نفر و مبلغ کلاهبرداری بالغ بر 1000 میلیارد ریال بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری روس از شناسایی یک «کیف پول دیجیتال» خبر داد که به «داعش خراسان» منتسب بوده و احتمال دارد متعلق به تروریست‌هایی باشد که هفته گذشته به سالن کنسرتی در مسکو حمله کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری روس از شناسایی یک «کیف پول دیجیتال» خبر داد که به «داعش خراسان» منتسب بوده و احتمال دارد متعلق به تروریست‌هایی باشد که هفته گذشته به سالن کنسرتی در مسکو حمله کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت بیت کوین در بازار امروز مسیر صعود را دنبال کرد. قیمت بیت کوین در بازار امروز مسیر صعود را دنبال کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ در بازار ارز‌های دیجیتال قیمت اتریوم و قیمت بیت کوین صعودی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس مالزی امروز (شنبه) از بازداشت یک فرد مسلح در هتلی در کوالالامپور به اتهام جاسوسی برای اسرائیل خبر داد.