شنبه 15 اردیبهشت 1403

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

وب‌گاه گسترش

میم‌کوین پپه (PEPE) امروز با عملکرد خوب قیمت خود که موجب افزایش ارزش بازار آن به بیش از 3 میلیارد دلار شده، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

وب‌گاه گسترش

بیت‌کوین (BTC) یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود 1.41 تریلیون دلار، در رتبه 1 بازار قرار دارد و دامیننس بیت‌کوین در حال حاضر 52.37 درصد است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌فیلمی از «آرش اشتری» کارشناس مسئول مجتمع بندری امام خمینی که دو میلیون دلار، به عبارتی حدود 108 میلیارد تومان اختلاس کرد، منتشر شده است. فیلمی از «آرش اشتری» کارشناس مسئول مجتمع بندری امام خمینی که دو میلیون دلار، به عبارتی حدود 108 میلیارد تومان اختلاس کرد، منتشر شده است. بر اساس توضیحات جدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، «آرش اشتری» کارشناس دفترداری مجتمع بندری امام به عنوان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افزایش خوش‌بینانه به رویداد هاوینگ، بیت‌کوین را به بالای 71 هزار دلار رساند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در بازار قیمت بیت کوین ریزش را تجربه کرده است و به 71,223 (هفتاد و یک هزار و دویست و بیست و سه) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.36 درصدی داشته است.

وب‌گاه گسترش

با توجه به توضیحات جدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، خانم "آ. ش" که به دلیل محدودیت‌های موجود نمی‌توان نام کامل او را اعلام کرد، همسر متهم اصلی در پرونده اختلاس 2 میلیون دلاری در بندر امام خمینی است. نقش او در شکل‌گیری این اختلاس مورد بررسی قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پای همسر آرش اشتری هم در اختلاس بندر امام خمینی باز شد. پای همسر آرش اشتری هم در اختلاس بندر امام خمینی باز شد. به گزارش عرشه آنلاین، درباره همسر متهم این پرونده یعنی خانم «آ. ش» (باز هم به دلیل محدودیت‌های موجود قادر به اعلام نام کامل وی نیستیم) چه اطلاعاتی وجود دارد و نقش وی در شکل‌گیری این اختلاس چیست؟

وب‌گاه گسترش

در طی هفته گذشته، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه لایه 2 صرافی اختصاصی کوین‌بیس به نام بیس (Base)، با تجربه افزایش 13.2 درصدی، از مبلغ قابل توجهی 4 میلیارد دلار عبور کرده است.

وب‌گاه گسترش

با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط پلتفرم کوین گکو، امروز قیمت دوج کوین (DOGE) با افزایش بیش از 10 درصد به مقدار 0.198 دلار رسیده است. همچنین، ارزش بازار دوج کوین نیز نسبت به ارزش بازار ریپل (XRP) با افزایش قابل توجهی نزدیک‌تر شده است.

وب‌گاه گسترش

رئیس بانک مرکزی ژاپن تعهد دارد که به تغییرات اقتصادی واکنش مناسبی نشان دهد، اما هنوز زمان مشخصی برای تصمیم‌گیری در مورد انتشار ارز دیجیتال در ژاپن وجود ندارد.

وب‌گاه گسترش

می‌توانید قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و سایر ارزهای دیجیتال (رمزارزها) به دلار امروز دوشنبه 20 فروردین 1403 را در جدول زیر مشاهده کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در بازار قیمت بیت کوین ریزش را تجربه کرده است و به 69,542 (شصت و نه هزار و پانصد و چهل و دو) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.5 درصدی داشته است.

وب‌گاه گسترش

بیت کوین (BTC)، به عنوان برترین ارز دیجیتال در بازار، بیش از یک ماه است که در یک روند جانبی قرار دارد و در حال معامله درون یک الگوی مثلث است. حرکت قیمت در نمودار روزانه، الگوی پرچم را شکل داده است.

وب‌گاه گسترش

در حال حاضر، بازار ارزهای دیجیتال روز به روز در حال گسترش است و به دلیل وجود یک منبع مالی بزرگ، شرایط بسیار مناسبی برای رقابت در جنبه‌های گوناگون این بازار فراهم شده است.

وب‌گاه گسترش

به عبارت دیگر، پیش‌بینی می‌شد که قیمت بیت‌کوین در پایان هفته از 68 هزار دلار به 70 هزار دلار افزایش یابد. همانطور که منتظر بودیم، در زمان نگارش این متن، قیمت بیت‌کوین به 69 هزار و 652 دلار رسیده و این پیش‌بینی تأیید شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احتمال می‌رود قیمت بیت‌کوین در آخر هفته از 68 هزار دلار به 70هزار دلار برسد و همانطور که انتظار می‌رفت، قیمت بیت‌کوین در زمان نگارش این مطلب به 69هزار و 652 دلار افزایش یافته و با پیش‌بینی آن همراه شده است.