شنبه 21 مهر 1403

ارسال 16 هزار نام کاربری برای دریافت تسهیلات مدارس غیردولتی

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ارسال 16 هزار نام کاربری برای دریافت تسهیلات مدارس غیردولتی

تهران - ایرنا - روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی خبر داد: امروز بیش از 16 هزار نام کاربری و رمز ورود به سامانه دریافت تسهیلات از طریق پیامک برای موسسان مدارس و مراکز غیردولتی و آموزش از راه دور کشور ارسال شد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، در اجرای طرح بسته های حمایتی دولت برای مدارس غیردولتی، امروز بیش از 16 هزار پیامک حاوی کد کاربری و رمز عبور در سامانه دریافت تسهیلات، برای موسسان مدارس و مراکز غیردولتی ارسال شد.

بر اساس اعلام این سازمان، ضمن تشکر از همراهی موثر وزارت کار و امور اجتماعی، از موسسانی که پیامک یادشده را دریافت کرده اند، درخواست می شود با ورود به سامانه دریافت تسهیلات به نشانی doreh.ir/kara نسبت به رویت، اصلاح و در صورت نیاز تکمیل اطلاعات مدرسه / مرکز خود اقدام کنند.

روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی اعلام کرد: تا پایان امروز حدود چهار هزار موسس دیگر نیز پیام حاوی کد کاربری و رمز عبور را دریافت خواهند کرد.

طبق این گزارش، از دلایل عدم دریافت پیامک می توان به اشتباه بودن شماره تلفن همراه موسس یا کدکارگاه یا ثبت ناقص اطلاعات نیروی انسانی اشاره کرد. بنابراین این گروه از موسسان می توانند از طریق ادارات آموزش و پرورش شهرستان / منطقه خود با ارائه مشخصات زیر، برای درخواست تسهیلات اقدام کنند.

1- نام استان 2- نام شهرستان / منطقه 3- نام واحد آموزشی 4- نام و نام خانوادگی موسس 5- کدملی موسس 6- شماره تلفن همراه موسس پیشتر بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر شده بود تسهیلات کم بهره تا مبلغ 16 میلیون تومان به میزان تعداد کارکنان شاغل در مدارس غیردولتی مراکز آموزشی و پیش دبستانی‌های غیردولتی پرداخت شود.

*س_برچسب‌ها_س*