یک‌شنبه 10 تیر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه ورزش سه

رونالد آرائوخو به دلیل مشکل عضلانی زودتر اردوی اروگوئه را ترک کرد و به بارسلونا برگشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گزارش اقتصادنیوز: تلاش‌های امنیتی و انعطاف‌پذیری دولت بایدن در ارتباط با چین ناکام می ماند. بخش عمده از پولی که برای تولید داخلی نیمه هادی ها در نظر گرفته شده به سمت تولید تراشه های با سرمایه و فناوری در کارخانه های ساخت صرف شده است. اما امنیت ملی ایالات متحده به کنترل یک زنجیره تامین کامل تر بستگی دارد - از طراحی تراشه گرفته تا مونتاژ، آزمایش و بسته بندی. اکثریت قریب به اتفاق این...

وب‌گاه ورزش سه

روبرتو تورس برای تیم ایالت باسک به مدت 40 دقیقه برابر اروگوئه به میدان رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌ضربه میکروفون خبرنگار بر چانه کارل نهمر، صدراعظم اتریش فرود آمد به گزارش عرشه آنلاین، ضربه میکروفون خبرنگار بر چانه کارل نهمر، صدراعظم اتریش فرود آمد

وب‌گاه عرشه آنلاین

گفت‌وگوی مهدی طارمی و سرمربی تیم ملی موردتوجه و گمانه‌زنی عجیب گزارشگر بازی قرار گرفت. گفت‌وگوی مهدی طارمی و سرمربی تیم ملی موردتوجه و گمانه‌زنی عجیب گزارشگر بازی قرار گرفت. در دقیقه‌ای از نیمه اول بازی تیم‌های ایران و ترکمنستان مهدی طارمی به سمت امیر قلعه‌نویی رفت و صحبت‌های او را گوش داد. جالب این‌که سیانکی گزارشگر بازی در توضیح این لحظه گفت: حالا امیر قلعه‌نویی به مهدی طارمی می‌گوید...

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز، در جریان مراسمی به میزبان فدراسیون پرتغال، از لوگوی جام جهانی 2030 رونمایی شد. این تورنمنت به میزبانی شش کشور از سه قاره برگزار خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

داروین نونیز به دلیل مصدومیت اردوی آماده سازی تیم ملی اروگوئه را از دست داده است.

وب‌گاه ورزش سه

مربی مون‌پلیه، لوئیس انریکه، ویتینیا و مانول اوگارته در پایان بازی مون پلیه - پی اس جی، نمایش کیلیان امباپه و هت تریک او را ستودند.

وب‌گاه ورزش سه

بارسلونا و پاری سن ژرمن قطعا یکی از مهمترین دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را خواهند داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی معتقدند بعد از جایزه اسکار برترین فیلم سال، مهم‌ترین جایزه میان جوایز 24 گانه اسکار جایزه برترین «فیلم بین‌الملل» (غیر انگلیسی زبان) است.

خبرگزاری تسنیم

زمان رهایی نیمار از بند مصدومیت مشخص شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برندگان جوایز طراحی نورپردازی LIT 2023 اعلام شدند و در بخش استعدادهای نوظهور، آرش عباس زاده جایزه «طراح محصول نورپردازی نوظهور سال» را دریافت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

به مناسبت پیوستن براهیم دیاز به تیم ملی مراکش، می‌توان از موارد شاخص دیگری نام برد که تصمیم گرفتند برای لاروخا بازی نکنند.

وب‌گاه ورزش سه

لیست تیم ملی اردن برای دیدار برابر پاکستان اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه چهار با «فیلم‌خانه» از 29 اسفند تا عید سعید فطر هر شب فیلم‌های روز جهان را پخش می‌کند.