سه‌شنبه 12 تیر 1403

اروگوئه

اروگوئه

خبرگزاری تسنیم

ستاره اروگوئه‌ای تیم فوتبال اینترمیامی اعلام کرد که با پیراهن این تیم به دوران بازیگری خود خاتمه خواهد داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

17 تن دیگر از سران و مقامات کشورهای مختلف با ارسال پیام‌هایی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رئیس جمهور کشورمان تبریک گفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

17 تن دیگر از سران و مقامات کشورهای مختلف با ارسال پیام‌هایی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رئیس جمهور کشورمان تبریک گفتند.

خبرگزاری تسنیم

17 تن از سران و مقامات کشورهای مختلف با ارسال پیام‌هایی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رئیس جمهور تبریک گفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پادشاهان اسپانیا، تایلند و برونئی دارالسلام، روسای جمهور روسیه، نیکاراگوئه، بوسنی و هرزگوین، لهستان، ترکیه، سریلانکا، جمهوری آذربایجان، فیلیپین، غنا، اروگوئه، گینه کوناکری، مالاوی، رئیس کنفدراسیون سوئیس و نخست وزیر تایلند نیز در ادامه ارسال پیام‌های تبریک، با ارسال پیام‌هایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به دکتر سید ابراهیم رئیسی تبریک...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

17 تن دیگر از سران و مقامات کشور‌های مختلف با ارسال پیام‌هایی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رئیس جمهور کشورمان تبریک گفتند.

وب‌گاه ورزش سه

مدیر برنامه رونالد آرائوخو، ستاره بارسلونا، به مدیران این باشگاه اعلام کرد که او قصد جدایی ندارد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه الهلال با انتشار تصاویری از نیمار در مقر این باشگاه اعلام کرد برنامه ریکاوری ستاره برزیلی در عربستان آغاز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت دادگستری آمریکا روز دوشنبه 23 بهمن از اجرای حکم قطعی توقیف هواپیمای باربری بوئینگ 747 که قبلا تحت مالکیت شرکت هواپیمایی ماهان‌ایر بود، خبر داد. طبق بیانیه وزارت دادگستری آمریکا، دولت آرژانتین روز یکشنبه 22 بهمن پیرو حکم قطعی توقیف هواپیمای مزبور صادره در روز 13 اردیبهشت سال 1402 توسط دادگاه واشنگتن، نگهداری فیزیکی از آن را به ایالات متحده محول کرد و این هواپیما اکنون به جنوب ایالت...

وب‌گاه ورزش سه

نیمار جونیور بعد از غیبت طولانی امشب به عربستان برگشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم سینمایی «انجمن برف» موفق به کسب 12 جایزه از جمله بهترین فیلم و کارگردانی از مهمترین جوایز سالانه سینمای اسپانیا (گویا) شد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه بارسلونا با وجود مشکلات مالی بسیار زیاد حاضر به فروش ستاره‌های جوان تیمش در این تابستان نیست.

وب‌گاه ورزش سه

اینتر میامی در یک بازی دوستانه برابر ویسل کوبه ژاپن در ضربات پنالتی مغلوب شد.

وب‌گاه ورزش سه

مارکا امروز درخشش موسی التعمری برابر کره را بازتاب داد و نوشت، اردن، تیم بدون عنوان قهرمانی در آسیا، با درخشش لیونل مسی خود حالا در فینال جام ملت های آسیا حضور دارد.

وب‌گاه ورزش سه

مسوت اوزیل قرار است در یک تورنمنت با حضور بازیکنان 35 سال به بالا برای تیم آلمان بازی کند.