چهارشنبه 18 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در گفتگویی مفصل با بی بی سی به سوالات مختلفی پیرامون شرایط ملی پوشان و جام جهانی پاسخ داده است.

وب‌گاه ورزش سه

وحید امیری باوجود حضور در تمرین پرسپولیس، در کارهای گروهی شرکت نکرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم افتتاحیه سومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور اظهار داشت: یکی از بهترین اهداف و فلسفه‌هایی که دست‌اندرکاران این برنامه و همکاران خوب من در وزارت ورزش مدنظر دارند، این است که سه قسمت کشف، شناسایی و پرورش استعداد‌ها دستور کارشان است و بازوان اجرایی ما 14 هزار هیئت ورزشی در سراسر کشور می‌شوند. ادارات...

وب‌گاه ورزش سه

علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت با پرسپولیس تمرین نکرد.

وب‌گاه فرارو

پیگیری‌ها در این زمینه نشان می‌دهد بیرانوند هم‌چنان از ناحیه کمر احساس درد دارد، اما پزشکان پرسپولیس در تلاش هستند او را به دیدار برابر تراکتور برسانند

وب‌گاه الف

پزشکان تیم فوتبال پرسپولیس در تلاش هستند دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم را به بازی برابر تراکتور برسانند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پزشکان تیم فوتبال پرسپولیس در تلاش هستند دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم را به بازی برابر تراکتور برسانند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد، موضوع بازنشستگی داورزنی در حال بررسی است و اگر بازنشسته نشود تا پایان دوره‌اش در فدراسیون والیبال می‌ماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علیرضا بیرانوند در واکنش به حوادث اخیر در کشور گفت: حق مردم نیست که انقدر اذیت شوند و امیدوارم مشکلات برطرف شود و همه خوشحال باشند.

وب‌گاه تابناک

پیروزی برابر اروگوئه 5.78 و تساوی مقابل سنگال نیز 0.20 امتیاز مثبت به تیم ملی اضافه کرد تا در مجموع با کسب 5.98 امتیاز مثبت، مجموع امتیازات ایران به عدد 1564.62 برسد

وب‌گاه عرشه آنلاین

در آخرین رنکینگ فیفا قبل از آغاز جام جهانی که چند روز دیگر به صورت رسمی اعلام می شود، ایران در رتبه بیستم قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی تیم ملی ایران در مورد شرایط تیم ملی صحبت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کارلوس کی‌روش که اخیراً و در فاصله تقریباً دو ماه مانده به آغاز جام جهانی 2022 قطر جانشین دراگان اسکوچیچ شد و هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده گرفت، در گفت‌وگو با برنامه «ورلد فوتبال» از رادیو «بی‌بی‌سی»، درباره آینده حرفه‌ای‌اش با تیم ملی ایران گفت: امروز نمی‌دانم که سرنوشتم با تیم ملی به کجا خواهد رسید، اما امیدوارم این دوره حضورم در تیم ملی...

خبرگزاری دانا

سرمربی تیم ملی ایران گفت: در جام جهانی کوسه‌های بزرگ ظاهر می‌شوند و باید از فرصت هایمان برابر انگلیس، ولز و امریکا استفاده کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: روژه دِسا، دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی، در مصاحبه‌ای با ساندی‌تایمز می‌گوید اطمینان دارد ایران از گروه خود در جام جهانی قطر صعود خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

رییس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه گفت: عملیات رسانه‌ای دشمنان در این دوره از اغتشاشات، پرحجم، پیچیده، مجازی، دارای مغایرت‌های زیاد با واقعیت‌های صحنه و بی سابقه بوده است.