پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه ورزش سه

بازگشت به ترکیب تیم ملی پس از سه سال و نمایش درخشان مقابل اروگوئه کاری کرد تا جایگاه بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس احتمالا ثابت بماند.

وب‌گاه فرارو

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی قصد همکاری با باشگاه پرسپولیس را دارد و با توجه به نگرانی کادر پزشکی باشگاه پرسپولیس نسبت به مصدومیت علیرضا بیرانوند به این دروازه مقابل سنگال استراحت خواهد داد.

وب‌گاه منیبان

در لیست تیم ملی برابر تیم ملی اروگوئه که منجر به یک برد شایسته برای تیم ملی فوتبال کشورمان شد، 10 بازیکن تیم، مردان پرسپولیسی فعلی یا سابق محسوب می شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

زمان بازگشت بازیکنان لیگ‌برتری و کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان از اتریش مشخص شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که ایران با معرفی فیلم «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی به کمیته اسکار وارد رقابت اسکار 2023 در بخش بهترین فیلم بین‌المللی شد، برخی کشورهایی که فیلم منتخب خود در این رقابت را معرفی کرده‌اندرا بشناسید.

وب‌گاه ورزش سه

با وجود شکست اروگوئه برابر ایران ستاره خط حمله این تیم یعنی داروین نونیز عملکرد خوبی از خود ارائه داد.

وب‌گاه ورزش سه

خانواده سرخیو روشه سنگربان تیم ملی اروگوئه امیدوار به درخشش پسرشان بودند ولی طارمی رویای آنها را بر باد داد.

وب‌گاه فرارو

دو مدافع تیم فوتبال بارسلونا به دلیل مصدومیت دو بازی پیش رو با اینتر در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهند داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس فوتبال کشورمان با تاکید بر برد روحیه بخش تیم ملی فوتبال ایران برابر اروگوئه گفت: این پیروزی غرورآفرین و روحیه‌بخش در بهترین زمان ممکن به دست آمد و اثرات و نتایج خوبی برای ما داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

دستمزد کارلوس کی روش این بار در تیم ملی با دستمزد قبلی او قابل قیاس نیست اما مربی پرتغالی با همان انرژی گذشته در حال کار کردن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی سابق نفت آبادان بار دیگر هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

وب‌گاه فرارو

پیروزی روز گذشته تیم ملی برابر اروگوئه باعث شد تا ایران با کسب 5.78 امتیاز مثبت، جایگاه خود در رنکینگ فیفا را بهبود بخشیده و به رتبه بیستم دنیا برسد.

وب‌گاه فرارو

در بازی تدارکاتی تیم ملی با اروگوئه که با برتری تیم ملی کشورمان نیز همراه بود، ابوالفضل جلالی بصورت فیکس در ترکیب کی‌روش قرار گرفت و 69 دقیقه بازی خوبی را به نمایش گذاشت تا نشان دهد کی‌روش روی این مدافع استقلال حساب ویژه‌ای باز کرده است.

وب‌گاه فرارو

کریم انصاری‌فرد یک هفته پس از نمایش خوبی که در لیگ یک قبرس داشت و توانست در جریان برتری اومونیا نخستین گل فصل خود را به ثمر رساند، در عرصه ملی نیز توانست یک بازی موثر از خود بر جای بگذارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: پس از پیروزی برابر تیم ملی اروگوئه، ایران توانست به رتبه بیستم رنکینگ دنیا صعود کند.