پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

خبرگزاری تسنیم

یک رسانه انگلیسی معتقد است با عملکردی که ایران از خود مقابل اروگوئه نشان داد، شاگردان گرث ساوت‌گیت نباید مردان کی‌روش را در جام جهانی 2022 دستکم بگیرند.

وب‌گاه ورزش سه

رسانه اروگوئه ای با تمجید از خط حمله این تیم در بازی با ایران، عملکرد خط دفاعی را ناامید کننده قلمداد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

دیوانه از قفس پرید در سال 1976 برنده پنج جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد برای جک نیکلسون شد.

وب‌گاه عصر ایران

عذرخواهی، اصل شناخته شده اخلاقی مهمی است که در چنین مواردی می‌تواند یکی از راهکاهای موثر برای جلوگیری از حوادث ناخواسته باشد. متاسفانه این کار هم انجام نشد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیسی حضور غیرت‌مندانه شهید دوست‌محمدی در صحنه دفاع از امنیت را نماد زمان‌شناسی، ولایت‌مداری و میهن‌دوستی این شهید برشمرد

وب‌گاه مشرق نیوز

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ریشه موفقیت تیم ملی مقابل اروگوئه اتحادی است که کی روش به تیم بازگردانده است.

خبرگزاری مهر

کارشناس فوتبال ایران پیروزی تیم ملی مقابل اروگوئه را از روش قدیمی و کهنه تاکتیک‌های کارلوس کی روش دانست و گفت: استراتژی و نقشه بازی تیم ملی نشان داد هیچ تغییری نسبت به گذشته نکرده‌ایم.

وب‌گاه 55 آنلاین

تمجید کی‌روش از ملی‌پوشان پس از پیروزی / عکس

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: کارشناس فوتبال کشورمان گفت: «همه اهالی فوتبال متوجه رفتارهای شبکه سه و مدیران آن هستند. اینکه درست در زمانی که باید از تیم ملی حمایت شود پشت این تیم را خالی میکنند! اما آقایان باید بدانند این تیم ملی متعلق به ایران است و شبکه اسه خصوصی نیست.»

وب‌گاه عصر ایران

بنابر موازین حقوق بشردوستانه حتی در زمان مخاصمات مسلحانه و جنگ نیز وسائل عمومی و غیر نظامی و به خصوص امدادی از تعرض و حمله مصون هستند و هدایت حملات علیه این تجهیزات و وسایل نقلیه امدادی به عنوان نقض فاحش حقوق جنگ به آستانه جنایت و جرم جنگی نیز می تواند برسد.

وب‌گاه عصر ایران

دو روز پیش لینکدین اختلال جهانی پیدا کرده بود که این مشکل در حال حاضر در همه جای دنیا برطرف شده است.

وب‌گاه عصر ایران

اوراق تسهیلات مسکن در دی و بهمن سال گذشته نیز با قیمت‌های 100 هزار و 300 تومان و 99 هزار و 300 تومان معامله می‌شود. این اوراق در فروردین ماه سال جاری 99 هزار تومان تومان قیمت دارد که این گزارش بر اساس همین قیمت نوشته شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: توزیع کننده نماد المپیک توکیو به عنوان جدیدترین مظنون پرونده رشوه در المپیک معرفی شد.