شنبه 14 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه عصر ایران

ادینسون کاوانی، مهاجم محبوب و سرشناس اروگوئه، در تصمیمی غیرمنتظره، از فوتبال ملی خداحافظی کرد و حضور در کوپا آمریکا 2024 را از دست داد.

وب‌گاه ورزش سه

ادینسون کاوانی، ستاره فوتبال اروگوئه رسما با فوتبال ملی خداحافظی کرد و گفت در کوپا آمه‌ریکا 2024 شرکت نخواهد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

ادینسون روبرتو کاوانی گومز بازیکن فوتبال اهل اروگوئه است که برای باشگاه بوکاجونیورز بازی می‌کند. او دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن شناخته می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

با توجه به اینکه این هفته اینتر میامی دو بازی در پیش دارد، هواداران امیدوار به بازگشت لیونل مسی و لوئیس سوارز در روز چهارشنبه هستند.

وب‌گاه ورزش سه

فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، می‌گوید تونی کروس دوست دارد او شماره هشت را به تن کند.

خبرگزاری تسنیم

بازیکنان رئال مادرید درباره بازی پیش‌روی‌شان با بوروسیا دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا اظهارنظر کردند.

وب‌گاه ورزش سه

مارتینو، سرمربی اینتر میامی، دلیل غیبت جنجالی مسی را اعلام کرد

وب‌گاه ورزش سه

داروین نونیز پس از خداحافظی نه چندان گرم با یورگن کلوپ در آخرین بازی سرمربی آلمانی در آنفیلد، در مورد خروج او از لیورپول صحبت کرد.

وب‌گاه عصر ایران

داروین گابریل نونیز ریبیرو (زاده 24 ژوئن 1999) بازیکن فوتبال اهل اروگوئه است که هم‌اکنون به عنوان مهاجم برای باشگاه فوتبال لیورپول و تیم ملی فوتبال اروگوئه بازی می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

دراین ویدئو یک برقکار اهل اروگوئه با استفاده از شمع و لحیم کاری نحوه تعمیر لامپ های LED را یاد می دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تقریبا همه شخصیت های بین المللی و سفرا و دیپلمات های کشورهای عضو سازمان ملل آمده بودند تا به شهیدان آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ادای احترام و با خانواده ها و دولت و ملت بزرگ ایران ابراز همدردی کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیت الله رئیسی خادم‌الرضا (ع) هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی سقوط بالگرد شد و با همراهانش به مقام رفیع شهادت نائل آمد. پیکر شهید آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور شهید پس از تشییع باشکوه و تاریخی، غروب...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 115 نفر از سران و مقامات ارشد کشورها، سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای و شخصیت‌های شناخته شده منطقه‌ای و جهانی، در پیام‌هایی شهادت ابراهیم رئیسی و همراهان وی در سانحه سقوط بالگرد را به ایران تسلیت گفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

115 تن از سران و مقامات ارشد کشورها، سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای و شخصیت‌های شناخته شده منطقه‌ای و جهانی، در پیام‌هایی با ابراز همدردی، شهادت سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی در سانحه هوایی را به دولت و ملت ایران تسلیت گفتند.

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو یک تکنسین اهل اروگوئه با روشی جالب یک چاقو را مثل تیغ تیز می‌کند و روش آن را یاد می‌دهد.

خبرگزاری اکو نیوز