یک‌شنبه 17 تیر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه فرارو

اگر روند مصرف آنتی بیوتیک‌ها را در ایران مقایسه کنیم خواهیم دید که آنتی‌بیوتیک‌های سفکسیم و آزیترومایسین، بالاترین رتبه را از منظر مصرف آنتی‌بیوتیک دارند که هر دو از گروه واچ هستند و باید با احتیاط از آن‌ها استفاده کرد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه فرارو

بعد از برگزاری دربی 102 با کمک داور ویدیویی، مسئله افشای مکالمات داوران مطرح شده و این پرسش به وجود آمده که آیا چنین موضوعی قانونی است یا خیر.

خبرگزاری تسنیم

بعد از برگزاری دربی102 با کمک‌داور ویدیویی، مسئله افشای مکالمات داوران مطرح شده و این پرسش به وجود آمده است که آیا چنین موضوعی قانونی است یا خیر.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست گسترش ظرفیت همکاری‌های بین المللی دانشگاه علامه با کشور‌های اسپانیایی زبان با حضور سفیران کشور‌های کوبا، برزیل، اسپانیا، نیکاراگوئه، اروگوئه، مکزیک، پرتغال امروز در این دانشگاه برگزار شد. در این نشست سفیر اسپانیا در دانشگاه علامه گفت: 400 سال روابط فرهنگی و تاریخی بین ایران و جامعه اسپانیایی زبان عنوان کتاب است و نشان دهنده اراده ما برای...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست گسترش ظرفیت همکاری‌های بین المللی دانشگاه علامه با کشور‌های اسپانیایی زبان با حضور سفیران کشور‌های کوبا، برزیل، اسپانیا، نیکاراگوئه، اروگوئه، مکزیک پرتغال برگزار شد. عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی در این نشست با اشاره به سیاست‌های کشور برای همکاری‌های بین‌المللی گفت: خوشبختانه سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران برای همکاری‌های بین‌المللی،...

وب‌گاه ورزش سه

بارسلونا در دربی کاتالان نمایش ناامیدکننده ای داشت و با شکست خانگی 4 بر 2 مقابل خیرونا 7 امتیاز از این تیم در صدر جدول عقب افتاد و با 34 امتیاز در رتبه چهارم جدول لالیگا قرار گرفت.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار فهرست 88 فیلم واجد شرایط رقابت در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی اسکار 2024 را منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار فهرست 88 فیلم واجد شرایط رقابت در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی اسکار 2024 را منتشر کرد. آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار فهرست 88 فیلم واجد شرایط رقابت در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی اسکار 2024 را منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ فیلم سینمایی «ملودی» ساخته بهروز سبط رسول کارگردانی ایرانی به دلیل عدم احراز شرایط مورد نظر آکادمی اسکار، از رقابت در شاخه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلم سینمایی «نگهبان شب» به کارگردانی سیدرضا میرکریمی واجد شرایط رقابت در جایزه اسکار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با قرعه کشی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا، مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قرعه کشی مرحله گروهی مسابقات کوپا آمریکا 2024 انجام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قرعه کشی مرحله گروهی مسابقات کوپا آمریکا 2024 انجام شد.