یک‌شنبه 22 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

خبرگزاری ایسنا

تیم‌های ملی اروگوئه و اکوادور نیز جواز حضور در جام جهانی 2022 را به دست آوردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسابقات هفته هفدهم انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای جنوبی با برتری قاطع برزیل پیگیری شد و اروگوئه و اکوآدور بلیت مستقیم دوحه را رزرو کردند.

خبرگزاری تسنیم

اروگوئه در هفته ماقبل پایانی دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی، پرو را شکست داد تا صعود خودش و اکوادور را نهایی کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسابقات هفته هفدهم انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای جنوبی با برتری قاطع برزیل پیگیری شد و اروگوئه و اکوآدور بلیت مستقیم دوحه را رزرو کردند.

خبرگزاری تسنیم

مالکان اماراتی باشگاه منچسترسیتی، یک تیم دیگر را به مجموعه تیم‌های فوتبال‌شان در سراسر دنیا اضافه کردند.

خبرگزاری میزان

تیم ملی فوتبال ایران می‌تواند در صورت پیروزی در 2 دیدار پایانی خود می‌تواند شانس حضور در سید 2 قرعه‌کشی جام جهانی را داشته باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با قرار گرفتن در سید 2 جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران می‌تواند از قرعه بهتری برخوردار شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دوازدهم فروردین‌ماه قرعه‌کشی جام جهانی 2022 قطر انجام خواهد شد، اما تا آن زمان تکلیف حضور 29 تیم مشخص شده و سه جای خالی وجود دارد؛ با این اوصاف روند قرعه‌کشی به چه صورت خواهد بود؟

خبرگزاری ایسنا

شعرهای نظامی گنجوی و مولانا در جشنواره بین‌المللی شعر «لاهه» هلند خوانده شدند.

وب‌گاه فرارو

تیم ملی ایران با، اما و اگر‌های فراوان شانس قرار گرفتن در سید دوم جام جهانی را دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه، چهارم فروردین ماه در سئول به مصاف کره جنوبی خواهد رفت.

خبرگزاری ایسنا

شامگاه اول فروردین مصادف با نوروز و روز جهانی شعر، شب شعر بین‌المللی در مجموعه فرهنگی آماره شهر لاهه که از معتبرترین مراکز همایش‌های فرهنگی هلند به شمار می‌رود، با حضور شاعرانی از کشورهای هلند، سوئیس، پرو، اروگوئه، عراق، مراکش، سوریه و اسپانیا و همراهی نوازنده هلندی برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری ایسنا

برونو فورنارولی، مهاجم کهنه کار یکی از پنج بازیکنی است که بدون بازی ملی توسط گراهام آرنولد برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال در مقابل ژاپن و عربستان سعودی به تیم ملی استرالیا دعوت شدند.

خبرگزاری ایسنا

هافبک اروگوئه ای رئال مادرید تعصب خود را به پیراهن این تیم نشان داد و تاکید کرد که هیچ وقت برابر بارسلونا بازی نخواهد کرد.