دوشنبه 23 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه مشرق نیوز

بارسلونا برای کسب رضایت یوونتوس حاضر به تقدیم هافبک کرواتش است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

مهاجم اروگوئه ای در اقدامی جدید حضور در بازی های پاری سن ژرمن را تحریم کرد تا مجوز خروج از این باشگاه را کسب کند.

خبرگزاری تسنیم

بازیکن رئال مادرید در جدال با سویا تیمش را همراهی نخواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا

تعطیلات مدارس به زمان‌هایی در طول یک سال اطلاق می‌شود که در مدارس هیچ کلاس یا سایر فعالیت‌های اجباری برگزار نمی‌شود و بنابر شرایط، تقویم تعطیلی مدارس در کشورهای مختلف سراسر جهان متفاوت است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانا

زنان فقیر زیادی در سراسر جهان با پیامدهای روزافزون عاطفی و مالی طولانی مدت ناشی از تولد نامشروع یک کودک از پدری که حافظ صلح است دست و پنجه نرم می کنند و به خاطر بدنامی از گزارش اوضاع خود بسیار شرمنده هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لوییس سوارز، مهاجم اروگوئه ای بارسلونا که در فصل جاری عملکرد خیره کنند ای داشت، در دیدار مقابل اتلتیکومادرید در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا آسیب دید و بعد از عمل جراحی، این باشگاه اعلام کرد او حدود چهار ماه از میادین دور خواهد بود و بعید است دیگر لوییس سوارز در این فصل قادر به همراهی بارسا باشد. در ماه های اخیر نام گزینه هایی چون لائوتارو مارتینز...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئال مادرید دقایقی پیش موفق به کسب یازدهمین قهرمانی خود در سوپرکاپ اسپانیا شد و این مهم احتمالا بدون تکل فده والورده روی موراتا ممکن نمی‌شد.

وب‌گاه نود

ستاره اروگوئه ای بارسلونا برای مدتی طولانی خانه نشین شد.

خبرگزاری ایسنا

بازیکن بارسلونا چهار ماه نمی‌تواند تیمش را همراهی کند و به همین خاطر باشگاه کاتالانی به احتمال فراوان به دنبال امضای قرارداد با یک مهاجم خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - باشگاه بارسلونا اعلام کرد که «لوئیس سوارز» فردا زانوی خود را به تیغ جراحان می‌سپارد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - تیم اوگاندا به عنوان نخستین گروه خارجی شرکت کننده در سومین دوره از مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بامداد روز شنبه وارد فرودگاه مهرآباد شد.